بوشهر - خبرگزاری مهر: در آئینی با حضور مسئولان، بخشداری آبدان شهرستان دیر با معرفی سرپرست بخشداری فعالیت خود را در یک ساختمان استیجاری آغاز کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدحسن پرآور معاون سیاسی استاندار بوشهر ظهر شنبه در نشست شورای اداری شهرستان دیر در آئین افتتاح بخشداری آبدان، خدمت به مردم را توفیقی برای مسئولان دانست و اظهار داشت: همه باید در این راستا تلاش کنیم تا بهترین و بیشتری خدمات را به مردم ارائه کنیم و برای توسعه و پیشرفت کشور تلاش کنیم.

وی به حضور رئیس‌جمهور در سازمان ملل و مذاکرات صورت گرفته اشاره کرد و بیان داشت: سخنان رئیس‌جمهور بیانگر عزت و اقتدار جمهوری اسلامی بود و امیدواریم دنیاز برای رسیدن به حق خود دست از دشمنی بردارد.

معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار بوشهر با اشاره به استقرار بخشداری در آبدان، تصریح کرد: ارائه خدمات مناسب به مردم و همچنین تلاش برای بهبود وضعیت این منطقه نیازمند همکاری و تعامل همه مسئولان و امام جمعه با سرپرست بخشداری است.

لزوم تلاش برای استقرار ادارات جدید در آبدان

وی خواستار تلاش و جدیت سرپرست بخشداری برای ایجاد و استقرار ادارات جدید در این بخش شد و خاطرنشان ساخت: بر اساس قانون باید فردی از نیروهای فرمانداری دیر برای تصدی بخشداری آبدان منصوب می‌شد و کسی هم با انتخاب فردی خارج از مجموعه فرمانداری مخالفتی نداشت.

پرآور در ادامه با گرامیداشت هفته دفاع مقدس به رشادت‌ها و دلاورمردی‌های رزمندگان در دوران جنگ تحمیلی اشاره کرد و بیان داشت: عزت، اقتدار و سربلندي امروز كشور ايران در دنيا را مديون تلاش رزمندگان و شهداي انقلاب و هشت سال دفاع مقدس هستيم.

معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار بوشهر در ادامه تصریح کرد: ملت ایران هیچ‌گاه ايثارگري، جانفشاني، گذشت و تلاش مجموعه ملت قهرمان ايران در دوران دفاع مقدس را فراموش نخواهند کرد.

توسعه محوري هدف ارتقای آبدان به بخش بود

فرماندار دير نيز در این آئین با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، گفت: بخش آبدان در هشت سال دفاع مقدس در اعزام نيرو به جبهه ها و تقديم شهدا به نظام اسلامي پيش قدم بوده است.

علی بحرانی در ادامه به اهداف ارتقای آبدان به بخشداری اشاره کرد و افزود: امسال براي توسعه محوري و خدمت گزاري به مردم دهستان دوراهك به شهر و شهر آبدان نيز به بخش ارتقا يافت.

وی در ادامه به ظرفیت‌ها و قابلیت‌های ویژه بخش آبدان اشاره کرد و افزود: آبدان يكي از بخش هاي موثر در توسعه اقتصادي از نظر توليد محصول گوجه فرنگي در استان بوشهر و كشور است.

کم کاری در نظام اسلامی جایز نیست

امام جمعه آبدان نيز در این آئین خواستار تلاش و جدیت همه مسئولان به امانتداري، تكليف مداري و خدمت گزاري شد و اظهار داشت: مسئولان باید تلاش و جدیت را سرلوحه کاری خود قراردهند زیرا امروز کشور نیاز به تلاش دارد و کم کاری در نظام اسلامی جایز نیست.

حجت الاسلام محمد حميدي نژاد افزود: افتتاح و راه اندازي بخشداري آبدان از آرزوهاي ديرينه مردم اين منطقه است که به برکت نظام اسلامی به آن دست پیداکردند

وی در ادامه با لزوم تلاش همه مسئولان برای ادامه خدمات بیشتر و بهتر به مردم تاکید کرد و ادامه داد: هركسي مي خواهد پست و مقامي را در نظام اسلامي برعهده بگيرد بايد تحمل رنج هاي سياسي را داشته باشد.

بخشداري آبدان با حضور معاون سیاسی وامنیتی استانداری، مدیرکل تقسیمات کشوری استانداری بوشهر، امام جمعه،فرماندار و مسئولان شهرستان دیر افتتاح و راه اندازی شد.

در اين آئين با حكم استاندار بوشهر مهدي فخرايي به عنوان سرپرست بخشداري آبدان معرفي شد و آغاز به كار كرد.

لازم به ذکر است که بخشداری آبدان در حال حاضر فعالیت خود را در یک ساختمان استیجاری آغاز کرده است.