مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی با بیان اینکه باشگاه ملوان هنوز درخواستی برای به خدمت گرفتن فرهاد پورغلامی نداده، گفت: تصمیم درباره جدایی پورغلامی از تراکتورسازی و حضورش به عنوان سرمربی ملوان بر عهده مجید جلالی است.

حمید زینی زاده در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص درخواست باشگاه ملوان برای به خدمت گرفتن فرهاد پورغلامی مربی تراکتورسازی ضمن بیان مطلب فوق اظهار داشت: هنوز درخواستی از باشگاه ملوان به دست ما نرسیده است. وی دستیار مجید جلالی است و قاعدتا ایشان باید درباره پورغلامی تصمیم بگیرد. هر تصمیمی که جلالی بگیرد باشگاه آنرا اجرایی می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: چون درخواست باشگاه ملوان به باشگاه ما نرسیده است، در این خصوص با جلالی صحبت نکرده‌ام. طبیعتا سرمربی تیم دراینباره تصمیم خواهد گرفت و همچنین درباره جایگزین پورغلامی هم جلالی نظر خواهد داد.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی همچنین درباره پیروزی این تیم برابر نفت تهران، تاکید کرد: بعد از بازی با داماش، بازیکنان ما همت کردند و نفت تهران تیمی که رقیب ما محسوب می‌شد، را شکست دادند. با اینکه تعدادی از بازیکنان را در اختیار نداشتیم ولی موفق شدیم به پیروزی برسیم. امیدوارم در بازی بعدی مقابل راه‌آهن هم سه امتیاز را کسب کنیم.

وی در خصوص جذب بازیکنان خارجی هم اظهار داشت: همچنان پیگیر این قضیه هستیم ولی به نظر می‌رسد خارجی‌هایی که بازیکن آزاد هستند، کیفیت ندارند به همین خاطر منتظریم تا در نیم فصل، در خصوص جذب بازیکنان خارجی اقدام کنیم.

زینی‌زاده درباره برنامه تراکتورسازی بعد از تعطیلات لیگ هم یادآور شد: فردا یا پس فردا با جلالی جلسه‌ای برگزار خواهیم کرد و درباره برنامه‌های تیم در تعطیلات تصمیم خواهیم گرفت.