ارومیه- خبرگزاری مهر: اردوی تدارکاتی تیم ملی هاکی روی چمن در بزرگترین مجموعه ورزشی هاکی روی چمن کشور در نقده برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری مهر،  اردوی تدارکاتی تیم ملی هاکی چمنی در آذربایجان غربی پایان یافت، سومین مرحله اردوی تدارکاتی تیم ملی هاکی چمنی با حضور 28 بازیکن از 29 شهریور به میزبانی هیئت هاکی در شهرستان نقده آغاز شده بود.

در این اردو بازیکنان تمرینات خود را زیر نظر مربیان رجب نورانی از آذربایجان غربی و ابوالفضل یوسفی و به سرپرستی نادر فروتنیان برای حضور شایسته در هفدهمین دوره مسابقات بازیهای آسیایی برگزار کردند.

ساسان حاتمی نژاد، تیمور یعقوبی، جاوید گل محمدی، محمد اثنی عشری، رضا نوروززاده، پیام لشگری، فرشید فخاری، سید محسن قاسمی، یعقوب بهرامی، رضا رحیمی، شایان بزرگ زاده، احسان یوسف وند، علی محبی، علیرضا چزانی، وحید فتحی، سجاد نوری، امیر چهاردولی،بهنام سعدی، سید امیر هاشمی، امیر اروئی، حمید نورانیان، محسن بهلولی، مسعود بهلولی ،کاوه ملکی، محمد حسین زاده، سجاد ممی زاده، احسان گلستانی نیا و نیما حیدری بازیکنان حاضر در این اردو بودند.

هفدهمین دوره مسابقات بازیهای آسیایی در سال 2014 درشهر اینچوان کره جنوبی برگزار می شود.

مجموعه ورزشی هاکی روی چمن نقده با نام "نهم دی " که کلنگ احداث آن در سال 85 به زمین زده شده یکی از استانداردترین و بزرگترین مجموعه های هاکی چمنی کشور محسوب شده که با توجه به پتانسیل ها و استعدادهای بالای این رشته ورزشی در استان و بخصوص در نقده بعنوان قطب مهم هاکی کشور، یکی از نیازهای اساسی ورزشکاران استان محسوب می شد، که برای احداث این پروژه اعتباری بالغ بر 18 میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی هزینه شده است.

قسمت روباز این پروژه مشتمل بر زمین چمن مصنوعی و سکوهای تماشاگران به ظرفیت 2 هزار نفر دارای مساحت شش هزار و 500 متر مربع بوده که مساحت قسمت سرپوشیده این مجموعه ورزشی مشتمل بر رختکن، اتاق های اداری و جایگاه ویژه تماشاگران در حدود 600 و مساحت محوطه آن بالغ بر 3 هزار متر مربع بوده که در فضایی به وسعت 13 هزار متر مربع احداث شده است.