همدان – خبرگزاری مهر: تیم فوتبال پاس همدان که در لیگ دسته یک حضور دارد در دومین هفته به مصاف تیم آلومینیوم بندرعابس رفت که مغلوب این تیم شد.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم پاس همدان امروز دومین بازی خود را در بندرعباس انجام داد که در نهایت سه بر صفر بازی را واگذار کرد.

در نیمه اول بازی، بازی بین دو تیم پا یا پای بود و توپ بیشتر در میانه میدان در جریان بود و تیم ها بیشتر به محک یکدیگر پرداختند.

بنابراین نیمه اول بازی بین دو تیم پاس همدان و آلومینیوم بندرعباس بدون رد و بدل شدن هیچ گلی به پایان رسید.

در نیمه دوم بازی و دقیقه 54 تیم پاس همدان روی یک ضربه ایستگاهی در سمت راست خط دفاعی و اشتباه مدافعین و دروازه بان پاس، بازیکنان حریف دروازه پاس را باز کردند و گل اول آلومینیوم را میثم مجیدی به ثمر رساند.

بازیکنان پاس همدان چندین موقعیت گل را از دست دادند

بعد از گلی که تیم آلومینیوم به پاس همدان زد با تغییراتی که آقای خورشیدی در تیم انجام داد، ارسال از کناره و نفوذ از عمق در دستور کار پاس قرار گرفت که متاسفانه چندین موقیعت گل توسط مهاجمین هدر داده شد.

تیم پاس با اینکه به بازی مسلط بود و می توانست گل تساوی را بزند روی یک ضد حمله از طرف بازیکنان با تجربه تیم آلومینیوم در دقیقه 88 توسط حسین کاظمی دروازه تیم پاس همدان دوباره باز شود و گل دوم را خورد.

با زدن گل دوم، تیم آلومینیوم باز هم دست به حمله زد و در دقیقه 91 توسط محمد پورمحمد توانست برای بار سوم دروازه تیم پاس را باز کند.

ترکیب تیم اولیه پاس همدان نسبت به بازی قبل به علت مصدومیت دو بازیکن تیم پاس تغییر یافته بود.

در دو تیم پاس همدان و آلومینیوم بندرعباس بازیکنانی حضور داشتند که در فصل های قبل برای تیم مقابل بازی می کردند و پیراهن آن تیم ها را به تن داشتند.

برچسب‌ها