شیراز – خبرگزاری مهر: سرمربی تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز گفت: چهره دیگری از تیم فجر شهید سپاسی شیراز در مقابل ذوب آهن اصفهان ارائه می شود.

محمود یاوری در گفتگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه کمبود تجربه باعث شده که برخی از امتیازات را از دست بدهیم افزود: بازی قابل قبولی را  در مقابل تیم پرمهره پرسپولیس در تهران ارائه کردیم اما کم تجربگی باعث از دست رفتن امتیاز شد.

وی تاکید کرد: امروز تیم فجر به آمادگی مناسبی از لحاظ روحی و تاکتیکی رسیده و به طور حتم شاهد روزهای بهتری از این تیم خواهیم بود.

سرمربی تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز در خصوص بازی با ذوب آهن اصفهان نیز افزود: ذوب آهن از جمله تیم های قدیمی و با تجربه در لیگ برتر است بنا بر این بازی با این تیم همواره مشکل خواهد بود.

یاوری تاکید کرد: طی چند روز گذشته فیلم بازی ذوب آهن را بارها مشاهده کرده ایم و با نقاط قوت و ضعف آنها آشنایی کامل داریم و تنها برای کسب هر سه امتیاز وارد میدان خواهیم شد.

وی ادامه داد: بازی با تیم ذوب آهن اصفهان به طور حتم مشکل خواهد بود اما تمرینات منسجم و خوبی را انجام داده ایم.

سرمربی تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز در خصوص بازی در زمین حافظیه نیز گفت: امیدوارم زمین چمن نسبت به دو هفته پیش وضعیت بهتری داشته باشد البته چون برای هر دو تیم زمین یکسان است نباید به عنوان دلیل از دست دادن امتیاز به آن اشاره شود.