بجنورد - خبرگزاري مهر: دبير هيئت تنيس روي ميز خراسان شمالي گفت: تيم شايان اسپرت كه به نمايندگي از اين استان در رقابت هاي پينگ پنگ شمال شرق كشور حضور يافته بود، با كسب مقام سومي به كار خود در اين مسابقات پايان داد.

ايرج نكويي در گفتگو با خبرنگار مهر، عنوان كرد: رقابت هاي تنيس روي ميز شمال شرق كشور با عنوان بزرگداشت شهدای دفاع مقدس، با حضور هجده تيم از استان هاي خراسان شمالي، رضوي و جنوبي به مدت دو روز به ميزباني نيشابور و در محل مجموعه ورزشی هرم طلایی برگزار شد.

وي افزود: از خراسان شمالي سه تيم شايان اسپرت، داروخانه دكتر افشين و رخش سيكلت در اين رقابت ها حضور داشتند.

اين مسئول اضافه كرد: در پايان اين مسابقات كه به صورت دوره اي و حذفي برگزار شد، تيم شايان اسپرت از خراسان شمالي با تركيب شايان شركت، رامين شريعتي، معين پوراصغر و متين ايماني موفق به كسب عنوان سوم تيمي اين دوره از رقابت ها شد.

نكويي كه خود مربيگري اين تيم را بر عهده داشت، اظهار كرد: رامين شريعتي و معين پوراصغر از پينگ پنگ بازان استان گلستان به شمار مي روند كه به عضويت اين تيم درآمده بودند.

وي در مورد نتايج ساير تيم هاي خراسان شمالي در اين رقابت ها نيز افزود: تيم هاي داروخانه دكتر افشين و رخش سيكلت استان كه در واقع از منتخبي از پينگ پنگ بازان نوجوان خراسان شمالي تشكيل شده بودند؛ نتوانستند در رقابت با بازيكنان مطرح و توانمند اين دوره از مسابقات از گروه خود صعود كنند.

به گفته وي در اين رقابت ها 90 ورزشكار و مربي حضور داشتند و پس از برگزاري 70 ديدار، تيم هاي اول تا سوم مسابقات مشخص شدند.

نكويي گفت: در پایان این مسابقات باشگاه های شهاب کیا گستر از مشهد قهرمان شد، باشگاه حکیمی از مشهد در رده دوم ايستاد و باشگاه هاي شایان اسپرت خراسان شمالی و جوانان مشهد نیز مشترکا عنوان سوم را به خود اختصاص دادند.

به گزارش خبرنگار مهر، بر اساس اعلام هيئت تنيس روي ميز خراسان شمالي در حال حاضر حدود 200 پينگ باز آقا و خانم به صورت رسمي و بيمه شده در شهرستان هاي مختلف این استان در رشته تنيس روي ميز فعال هستند.