کرمانشاه - خبرگزاری مهر: استاد محمد جواد محبت از شاعران معاصر و نامدار استان کرمانشاه در دیدار مسئولان فرهنگی و جمعی از اصحاب هنر و رسانه استان که با حضور در منزل استاد با وی دیدار و گفتگو کردند، اظهار داشت: مسئولین استان علاوه بر سرکشی های به هنرمندان و پیشکسوتان عرصه فرهنگ، دغدغه ها و مشکلات آنان را نیز رسیدگی و مرتفع کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، مسئولان فرهنگی استان و جمعی از اصحاب هنر و رسانه کرمانشاه ظهر امروز به منزل استاد محمد جواد محبت از شاعران معاصر و شهیر استان کرمانشاه رفته و با وی دیدار و گفتگو کردند.

بر اساس این گزارش در این دیدار که مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و جمعی از اهالی هنر، فرهنگ و رسانه حضور داشتند، استاد محمد جواد محبت ضمن خوش آمد گویی به حاضران بیان داشت: دلخوشی اهل هنر و فرهنگ به همین احول پرسی های مسئولان همکیشان است که به هنرمندی هرچند پیر، توان و نشاط جوانی می دهد.

استاد محبت همچنین گفت: برای مدیر کل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی آرزوی موفقیت دارم و از همه مسئولان می خواهم که درد و دل هنرمندان را بشنوند و برای آسان شدن سختی هایی که پیش رو دارند تلاش کنند.

وی افزود: آثار هنری، کتابها و هر آنچه که یک هنرمند آن را خلق می کند برای مادیات و دنیا نیست و اساسا سود مادی به هنرمند نمی رساند بنابراین کسانی که با هنر آفرینی خود در خدمت جامعه هستند باید توسط متولیان فرهنگ برای رفع مشکلات و نیازهایشان اقدامات اساسی انجام شود.

همچنین در این دیدار مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه اظهار داشت: بنده به جرأت می گویم که تمام آثار استاد محبت را خوانده ام و به آنها علاقه مندم. امیدوارم که در مسئولیت جدید خود تا آنجایی که امکان آن را داشته باشم برای رفع دغدغه های هنرمندان و فرهنگیان کرمانشاهی کوشش کنم.

و ی با اشاره به سخنان استاد محبت گفت: اداره کل ارشاد اعلام آمادگی می کند که در راستای شنیدن کاستی ها و مشکلات اهالی فرهنگ و هنر استان و تا برای رفع مشکلات آنها از هیچ تلاشی فروگذار نباشد.

...................................

عکس از علی روشن زاده