سرمربی تیم فوتبال راه‌آهن سورینت اعلام کرد همدلی بازیکنانش باعث موفقیت این تیم برابر تراکتورسازی تبریز در هفته دوازدهم رقابتهای فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور می‌‎شود.

به گزارش خبرنگار مهر، منصور ابراهیم‌زاده در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل تراکتورسازی تبریز ضمن بیان مطلب فوق اظهار داشت: شرایط خاصی برای تیم ما پیش آمد. برخلاف اینکه تیم ما در بازی‌های اولیه فصل بار فنی خوبی داشت اما نتایج مطلوبی به دست نمی‌آوردیم، تغییراتی را در نحوه بازی خود دادیم و موفق شدیم دیدار قبلی خود را ببریم.

وی با بیان اینکه تیمش بازی دشواری مقابل تراکتورسازی خواهد داشت، ادامه داد: تراکتورسازی تیم خوبی است. به واقع آنها مجموعه خوبی از بازیکنان، کادرفنی و هواداران هستند. حضور هواداران پرشور این تیم نشاط را به بازی فردا می‌آورد و باعث افزایش انگیزه بازیکنان ما خواهد شد. البته همدلی بازیکنانم از ارکانی است که می‌تواند به موفقیت ما در بازی فردا کمک کند.

سرمربی تیم فوتبال راه‌آهن سورینت همچنین خاطرنشان کرد: تمرینات خوبی را در هفته گذشته سپری کردیم و برای بازی فردا پنجشنبه آماده هستیم و به جز میلاد نوری که همچنان مصدوم است، سایر بازیکنان را در اختیار داریم.

وی با بین اینکه قطعا برای دیدار فردا از بازیکنانی استفاده خواهیم کرد که تاثیر گذار هستند، تاکید کرد: در تیم ما 26 بازیکن وجود دارد که همگی آنها خوب کار می‌کنند اما انتخاب ترکیب اصلی تیم بر عهده کادر فنی خواهد بود.

ابراهیم‌زاده گلزنی را یک امر ذاتی خواهند و گفت: تمام گلزنان ایران در هرفصل گلزنی کرده‌اند و تعداد گل‌های آنها هم کاملا مشخص است. در مورد انتخاب نفرات در شروع هم فصل دیدمان جذب گلزنانی ذاتی مانند دقیقی، سیدصالحی و قاضی بود که آنها بنا به دلایلی مشخص به تیم‌های دیگر رفتند و ما نفرات دیگری را برای تیم خود انتخاب کردیم.

وی خاطرنشان کرد: همه بازیکنان خط حمله تیم ما برای گلزنی تلاش می‌کنند. ما هم تلاش می‌کنیم تا آنها بهترو آبدیده‌تر شوند. البته باید دید که نیم فصل چگونه می‌توانیم کار کنیم و چه کسانی می‌توانند به تیم ما اضافه شوند.  ضمن اینکه مجددا می‌گویم گلزنی ذاتی است.

سرمربی تیم فوتبال راه‌آهن سورینت در ادامه یادآور شد: سوالات مختلفی از آدم‌ها می‌شود. شکل سوال کردن‌ها ممکن است به این شکل باشد که آیا سرمربی را عوض می‌کنید یا خیر؟ یا می‌پرسید آیا کسی را به کادر اضافه می‌کنید که او جواب می‌دهد. این سوالات هستند که به این سمت و سوها ماجرا را می‌کشاند. مسلما بررسی می‌کنیم و ببینیم اگر جایی مشکل است، حتما تقویت می‌کنیم.

وی ادامه داد: شرایط را به صورت کامل بررسی می‌کنیم و در صورت لزوم نیروهایی را در بخش‌های خاص به تیم اضافه می‌کنیم. هدف‌مان از این امور تقویت تیم است. مجموعه ما در حال تلاش برای بهتر شدن است. به طور مثال ما از اول فصل اعتقاد داشتم که باید یک روان شناس در کنار تیم ما باشد که این موضوع امروز محقق شده است. ایرادی ندارد که تا امروز نبوده اما ما می‌توانم از این لحظه به بعد از او استفاده کنیم. اگر روزی هم نیاز باشد که یک مربی را به کادر فنی اضافه کنیم، قطعا این کار را خواهیم کرد.

ابراهیم‌زاده با بیان اینکه فواصل امتیازی در جدول رده بندی زیاد نیست، در پایان گفت: ما  با برد در بازی گذشته 3 پله در جدول رده بندی صعود کردیم. در صورت ادامه این روند به رتبه های بالای جدول خواهیم رسید.