سرمربی تیم فوتبال استقلال پس از ناکامی تیمش در رسیدن به دیدار فینال رقابت های لیگ قهرمانان آسیا با ابراز رضایت از عملکرد شاگردانش در این مسابقه گفت: همه خوب بودند و از نظر من لیاقت حضور در فینال را داشتیم اما نتوانستیم از فرصت هایمان به خوبی استفاده کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، امیر قلعه نویی پس از ناکامی تیمش در راهیابی به دیدار فینال یازدهمین دوره رقابت های فوتبال لیگ قهرمانان آسیا در نشست خبری پس از این دیدار به خبرنگاران حاضر در سالن کنفرانس ورزشگاه آزادی گفت: باید از مردم و هواداران باشگاه استقلال تشکر کنم که در این مدت از ما حمایت کردند. واقعا شرمنده مردم شدیم. به بازیکنانم خسته نباشید می گویم و از اعضای هیات مدیره و مدیرعامل هم که در این مدت زحمت کشیدند تشکر می کنم.

وی افزود: به نظرم عدالت در فوتبال اجرا نشد. موقعیت های زیادی داشتیم و بازی در اختیار ما بود اما برخلاف جریان بازی گلی خوردیم که به ندرت دریافت می کنیم. لیقت تیم ما این بود که به فینال برویم اما خواست خدا بود که تا همینجا هم بیاییم. کاش برای این دیدار داور عربستانی نمی گذاشتند چرا که موقعیت های پنجاه - پنجاه را برای تیم حریف می گرفت و پنالتی روی نوری را نگرفت. اگر قرار است این داور برود جام جهانی در حق داوران ایران اجحاف می شود.

قلعه نویی ادامه داد: با اینکه یکی از شب های تلخ زندگی من است اما خوشحالم که بازیکنانم عملکرد خوبی داشتند. با این حال دوست داشتم مردم را خوشحال به خانه هایشان بفرستیم اما شرمنده آنها شدیم.

وی با اشاره به اتفاقاتی که طی چند ماه گذشته برایش تیمش رخ داد گفت: ما یکسری شرایط داشتیم که دیگر نمی خواهم الان باز کنم چون حذف شده ایم. اما تیمی که می خواهد در آسیا حاضر باشد باید تجهیز شود. نمی خواهم بگویم برای پول بازی کرده اند اما مطمئن باشید که بازیکنان استقلال در ادامه بازهم بهتر خواهند کرد و با عشق و علاقه به کارشان ادامه خواهند داد. این تیم حداقل 15 میلیارد تومان می خواهد تا مشکلاتش حل شود.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خاطرنشان کرد: ما ابتدای فصل چند مصدوم داشتیم که خوشبختانه رسیده اند. جمشیدیان برگشته است و در بازیسازی به ما کمک می کند. امروز شانس با ما نبود. دوست داشتم فرهاد مجیدی جام را بالای سرش می برد اما او هم امروز چند موقعیت داشت که نتوانست از آنها استفاده کند. مطمئنم که با همین مشکلات ما در جام حذفی، لیگ و دوره آینده لیگ قهرمانان آسیا با قدرت به میدان خواهیم رفت و برای قهرمانی تلاش خواهیم کرد.

امیر قلعه نویی با تاکید بر اینکه به عملکرد بازیکنانش در دیدار برابر اف سی سئول افتخار می کند گفت: ما برخلاف روند بازی گل خوردیم و اگر گل اول را به آن شکل نمی خوردیم مطمئن باشید می توانستیم 3 یا 4 گل به تیم حریف بزنیم. با این حال باید برای مسابقات لیگ تغییراتی را در تیم ایجاد کنیم تا با سبک جدیدی بازی کنیم و شرایط بهتری داشته باشیم. ما مشکلات خط دفاعی را به حداقل رسانده ایم اما هنوز مشکلاتی وجود دارد که باید برطرفش کنیم.

برچسب‌ها