اصفهان - خبرگزاری مهر: سرمربی تیم فوتبال مس کرمان با اشاره به اینکه مجتبی جباری نتوانست در سپاهان جای نویدکیا را پر کند و آرزویش این است روزی سرمربی سپاهان شود، گفت: متاسفانه فوتبال ما حرفه‌ای نیست و این فوتبال به دست دلال‌ها افتاده است.

به گزارش خبرنگار مهر، پرویز مظلومی شامگاه پنجشنبه در نشست خبری با خبرنگاران رسانه‌های گروهی با اشاره به شرایط بازی تیمش مقابل سپاهان اظهار داشت: باید بگویم در دیدار فردا ما برای پیروزی مقابل سپاهان وارد میدان می‌شویم اما در کل هر تیمی که لیاقت داشته باشد، پیروز می‌شود.

وی با بیان اینکه مس باید از قعر جدول جدا شود، بیان داشت: تیم ما بازیکنان خوبی دارد و ما باید با استفاده از این بازیکنان کاری کنیم که از قعر جدول جدا شویم، به شرایط خوبی برسیم و جایگاه خود را در جدول رده‌بندی لیگ برتر بهبود بخشیم.

سرمربی تیم مس کرمان با اشاره به مشکلات خط دفاعی تیمش در بازی هفته گذشته خاطرنشان کرد: ما در این بازی به دلیل آشفتگی خط دفاعی متحمل شکست شدیم و بعد از آن فرصت چندانی برای اصلاح نقایص خود نداشتیم اما تلاش می‌کنیم که مقابل سپاهان مشکلات قبل را نداشته باشیم.

وی با بیان اینکه در ابتدای فصل در آستانه سرمربیگری ذوب‌آهن قرار گرفت اما این اتفاق رخ نداد، تاکید کرد: من فصل گذشته و زمانیکه سرمربی تیم آلومینیوم بودم، در هفته آخر با سپاهان بازی کردیم و در این بازی تهاجمی بوده و عملکردمان نشان دهنده علاقه‌ام به بازی تهاجمی است.

مظلومی با اشاره به غیبت نویدکیا در ترکیب سپاهان گفت: محرم بازیکن بزرگی است و نبود او باعث خلأ در خط میانی سپاهان شده و حتی جباری نتوانست جای او را پر کند اما سپاهان به بازیکن متکی نیست و جای او را پر می‌کند؛ من و و همه مربیان لیگ آرزو داریم که سرمربی تیم بزرگی به نام سپاهان شویم.

وی با اشاره به مباحث اخیر پیرامون دلالی در فوتبال ایران بیان داشت: متاسفانه دلال‌ها در فوتبال ما بسیار زیاد شده‌اند و ناپاکی‌های زیادی در فوتبال ما وجود دارد. این به دلیل آن است که فوتبال ما حرفه‌ی نیست و ما باید به جای تقصیر داور انداختن مشکلات، به فکر حل آنها باشیم.

سرمربی پیشین استقلال در پاسخ به سئوالی پیرامون عملکرد استقلال در بازی برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا گفت: اگر روزی تیمی ایرانی قهرمان آسیا شود ما باید به فوتبال ایران شک کنیم، لیگ ایران لیگ حرفه ای نیست. من مسابقات آسیایی را از نزدیک لمس کردم و به همین خاطر فکر نمی‌کنم هیچ تیمی از ایران با آن شرایط شانس قهرمانی در آسیا را داشته باشد. به نظرم استقلال در این مسابقه با وجود مشکلات عملکرد خوبی داشت و در کل مراحل آن توانست خوب پیش آید اما اگر بیشتر دقت می‌کرد، شاید به فینال نیز صعود می‌کرد.

دیدار تیم‌های فوتبال سپاهان اصفهان و مس کرمان عصر جمعه در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برگزار می‌شود.