سرپرست تیم فوتبال راه‌آهن سورینت با بیان اینکه تیم‌های منصور ابراهیم‌زاده معمولا در نیم فصل دوم نتایج بهتری می‌گیرند، گفت: مشکل تیم ما ابراهیم‌زاده نیست و وی حتی اگر ضعیف‌ترین نتایج را کسب کند تا پایان فصل در راه‌آهن سورینت خواهد ماند.

رستم زندی در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره شکست تیم فوتبال راه‌آهن سورینت برابر تراکتورسازی ضمن بیان مطلب فوق اظهار داشت: ما بازی خوبی انجام دادیم و فرصت‌های زیادی به دست آوردیم. بازیکنان دستورات فنی را خیلی خوب انجام دادند ولی همچنان مشکل گلزنی داریم. کادر فنی بخصوص منصور ابراهیم‌زاده شاید در نیم فصل این مشکل را با خرید بازیکن حل کند.

وی با تاکید بر اینکه باشگاه هیچ برنامه‌ای برای تغییر کادر فنی ندارد، یادآور شد: ابراهیم‌زاده حتی اگر ضعیف‌ترین نتایج را هم کسب کند، تا پایان فصل در راه‌آهن سورینت خواهد بود. مشکل راه‌آهن سورینت، ابراهیم‌زاده نیست. وی ابتدای فصل چند بازیکن می‌خواست که نتوانستیم آنها را جذب کنیم. ضمن اینکه تیم‌های ابراهیم‌زاده همیشه در نیم فصل دوم نتایج بهتری می‌گیرند چون وی آموزش و تمرین‌های متفاوتی دارد.

سرپرست راه‌آهن سورینت در پایان در خصوص قهر پیروز قربانی و ترک اردوی این تیم به خاطر نبودن در فهرست 18 نفره، خاطرنشان کرد: ابراهیم‌زاده معمولا قبل از هر بازی 20 بازیکن را به هتل می‌آورد و طبیعتا 2 نفر از این تعداد، باید خط بخورند. خط دفاع ما در بازی با داماش عملکرد خوبی داشت و کادر فنی تصمیم داشت از همان نفرات استفاده کند.

زندی در پایان گفت: پیروز خودش هم در جریان بود. او از ما اجازه گرفت که از هتل برود و خودش شخصا به ورزشگاه بیاید.

تیم فوتبال راه آهن سورینت روز پنجشنبه در چارچوب هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال به مصاف تیم تراکتورسازی رفت و با نتیجه 2 بر یک از حریف خود شکست خورد.