بجنورد - خبرگزاری مهر: رییس هیئت فوتبال خراسان شمالی گفت: هفته دوم دور برگشت نهمین دوره رقابت های لیگ فوتبال دسته یک استان با انجام چهار بازي در شهرستان هاي مختلف استان و تداوم صدرنشيني ماهان بجنورد پيگيري شد.

حسین جعفرزاده در گفتگو با خبرنگار مهر، افزود: هفته يازدهم نهمین دوره رقابت های لیگ فوتبال دسته یک خراسان شمالي(هفته دوم دور برگشت)، عصر جمعه با برگزاري چهار ديدار در شهرهاي مختلف استان پيگيري شد.

به گفته وي در مهمترين ديدار اين هفته تيم ماهان بجنورد با سه گل تربيت فاروج را از پيش رو برداشت و با 24 امتياز همچنان صدرنشين جدول رده بندي نهمین دوره رقابت های لیگ فوتبال دسته یک خراسان شمالي باقي ماند.

جعفرزاده اظهار داشت: در ديگر ديدار اين هفته تيم شهرداري جاجرم در شهرآورد اين شهر برابر همشهري خود پاسارگاد به نتيجه اي بهتر از تساوي يك بر يك دست نيافت و با 20 امتياز در رده دوم جدول جاي گرفت.

وي افزود: در ديگر ديدار اين هفته پيشگامان شيروان نيز در ورزشگاه تختي بجنورد ميهمان استقلال نوين اين شهر بود كه در اين ديدار ميزبان با دو گل تيم ميهمان را بدرقه كرد.

به گفته اين مسئول در آخرين بازي اين هفته نيز ابومسلم اسفراين در خانه برابر شهرداري آشخانه با نتيجه يك بر يك متوقف شد.

جعفرزاده گفت: در این هفته تیم بربرقلعه بجنورد استراحت داشت.

رئيس هيئت فوتبال خراسان شمالي عنوان كرد: بر اين اساس در پايان هفته يازدهم نهمین دوره رقابت های لیگ فوتبال دسته یک خراسان شمالي(هفته دوم دور برگشت)،  تيم ماهان بجنورد با 24 امتياز در صدر جدول رده بندي ليگ قرار دارد، شهرداري جاجرم با 20 امتياز و با يك بازي كمتر در رده دوم ايستاده و استقلال نوين بجنورد هم با 18 امتياز سوم است.

به گزارش خبرنگار مهر، نهمين دوره رقابت های ليگ دسته يك فوتبال استان از سي و يكم خرداد ماه سال جاري با حضور 9 تيم از شهرستان هاي مختلف خراسان شمالي آغاز شده و تا بهمن ماه امسال ادامه دارد.

در این دوره از مسابقات تيم های پیشگامان شیروان، پاسارگاد جاجرم، شهرداری جاجرم، شهرداری آشخانه، ابومسلم اسفراین، تربیت فاروج و ماهان، استقلال نوين و بربرقلعه بجنورد در مدت 18 هفته با یکدیگر رقابت می کنند و در پايان آن تيم قهرمان به رقابت هاي ليگ دسته سه كشور راه خواهد يافت.