رئیس کمیته بازاریابی فدراسیون فوتبال می گوید جذب یک اسپانسر 15 میلیارد تومانی برای فدراسیون کار ارزنده ای بوده است، چون پیش از آن بالاترین مبلغی که به فدراسیون فوتبال پیشنهاد شده بود، هفت میلیارد تومان بوده است.

به گزارش خبرنگار مهر، عباس ترابیان در خصوص انتخاب شرکت ارس خودرو به عنوان اسپانسر تیم های ملی اظهار داشت: امیدواریم این یک قدم موثر برای رشد و اعتلای فوتبالمان باشد امیدواریم این احساس بوجود بیاید که فدراسیون و اسپانسر در یک قایق هستند و بدون مشکل به کار خود ادامه بدهند.

وی در خصوص فعالیت غیرقانونی شرکت ارس خودرو گفت: این شرکت کارش را مطمئن کرده که هیچ مانعی سر راهش نیست. آنها مجوزهای لازم را گرفته اند و در صدد هستند که کارشان معتبر باشد.

رئیس کمیته بازاریابی فدراسیون فوتبال درباره تعهد فدراسیون به شرکت ارس خودرو گفت: تمام مواردی که در قراردادهای قبلی وجود داشت، شامل حال این قرارداد هم می شود مواردی از جمله تبلیغ در سربرگ فدراسیون، تمرینات، تبلیغات محیطی و همچنین اتوبوس تیم ملی که آرم این شرکت روی آن خواهد خورد.

ترابیان در پاسخ به این سوال که آیا مبلغ 15 میلیارد تومان برای یکسال برای تیم ملی کم نیست، گفت: بالاترین رقمی که از یک شرکت شناخته شده به ما پیشنهاد شده بود، مبلغ هفت میلیارد تومان بود، ولی همینکه ما موفق شدیم این مبلغ را به 15 میلیارد تومان برسانیم کار ارزنده ای بوده است، این می تواند حرکت جدید باشد. یک زمانی فدراسیون با 60 میلیون تومان این کار را کرد و جای خوشحالی دارد که در عرض چند سال به مبلغ 15 میلیارد تومان رسیده ایم.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار مهر درباره اسپانسرهای فرعی فدراسیون هم گفت: شرکت ارس خودرو اسپانسر اصلی ماست و ما می توانیم حتی تا 10 اسپانسر فرعی هم بگیریم. ما یک جدول اسپانسر داریم که بر آن اساس با پیشنهاد دهندگان وارد مذاکره خواهیم شد البته دیگر نمی توانیم با یک شرکت خودروسازی مذاکره کنیم بلکه اسپانسرهای ما می توانند شرکت های مواد غذایی، الکترونیکی و... باشد.