ایلام - خبرگزاری مهر: سرپرست دفتر تحقيقات کاربردي فرماندهي انتظامي استان ايلام گفت: خودکشي و نظم و امنيت موضوعات مورد مطالعه دفتر تحقيقات کاربردي استان در حوزه ملي هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، سرگرد فرزاد درویشی ظهر شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به فعاليت هاي مطالعاتي در حوزه امنيت اجتماعي گفت: روزآمدي و پويايي پليس در گرو توجه به پژوهش و تحقيق علمي است.

وی اظهار داشت: مهمترين مولفه هاي پليس موفق در جامعه وکليد دستيابي به اقتدار حرکت در مسير دانش و پژوهش است.

وي با اشاره به اينکه ناجا از پنج سال پيش وارد عرصه توليد دانش و پژهش انتظامي شده است گفت: طي اين مدت بيش از 60 واحد تحقيقاتي و مطالعاتي در سازمان ناجا انجام شده است.

سرپرست دفتر تحقيقات کاربردي فرماندهي انتظامي استان ايلام تصریح کرد: پرداختن پژوهشي به مسائل اجتماعي سبب شده است تا افق مناسبي در حرکت پليس به سمت روز آمدي و دانش محوري ترسيم شود.

وي گفت: فعاليت هاي تحقيقاتي و پژوهشي نيروي انتظامي ضمن ايجاد يک همگرايي جمعي در جهت مقابله با معضلات و آسيب هاي اجتماعي باعث کاهش هزينه هاي مردم در مواجهه با اين آسيب ها مي شود.

سرگرد درويشي در ادامه با اشاره به اينکه خودکشي و نظم و امنيت موضوعات مورد مطالعه دفتر تحقيقات کاربردي استان در حوزه ملي هستند، گفت: هدف گذاري نويني براي دست يابي به حد مطلوب امنيت و کاهش آسيب هاي اجتماعي صورت گرفته است.