بازیکنان تیم فوتبال الاهلی قطر قبل از دیدار این تیم با تیم العربی، با یک پارچه نوشت در حمایت از فریدون زندی وارد زمین شدند. در این مسابقه، دروازه‌بان ایرانی الاصل تیم العربی هم دچار مصدومیت شد و از زمین مسابقه خارج شد.

به گزارش خبرنگار مهر، فریدون زندی بازیکن ایرانی تیم فوتبال الاهلی قطر هفته گذشته به شدت مصدوم شد و به گفته پزشکان 6 ماه از میادین فوتبال دور خواهد بود. باشگاه الاهلی بلافاصله با مجتبی جباری وارد مذاکره شد و این بازیکن را به جای زندی به خدمت گرفت. در اولین مسابقه تیم الاهلی پس از مصدومیت زندی، بازیکنان این تیم با یک بنر بزرگ با عکس زندی و آرم باشگاه وارد زمین شدند که روی این بنر خطاب به این بازیکن ایرانی نوشته شده بود "باشگاه برای شما آرزوی بهبودی سریع دارد".

همچنین طرفداران تیم الاهلی با جملاتی از جمله "زندی در قلب ماست" از این بازیکن ایرانی که دوران نقاهت خود را پشت سر می‌گذارد قدردانی کردند.

البته تیم الاهلی در دیدار شنبه شب برابر تیم العربی شکست سنگینی متحمل شد. در این مسابقه که مجتبی جباری در نیمه دوم برای تیم الاهلی وارد زمین شد ولی نتوانست مانع شکست تیمش شود. نکته جالب توجه این مسابقه مصدومیت دروازه‌بان ایرانی الاصل تیم العربی بود. مسعود زارعی که تابعیت قطری دارد ولی پدر و مادرش ایرانی هستند دروازه‌بان اصلی تیم العربی به حساب می‌آید. با این حال این دروزاه‌بان در اواسط نیمه اول دچار مصدومیت شد و جایش را به رجب حمزه دروازه‌بان دوم العربی داد.