تبریز – خبرگزاری مهر: تيم واليبال شوراي شهر ملکان در انتظار مساعدت شوراي جديد براي حضور در ليگ دسته اول است.

 رئيس هيات واليبال شهرستان ملکان در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: تيم واليبال شوراي شهر ملکان به عنوان تنها تيم شمالغرب کشور در ليگ دسته يک باشگاههاي کشور در انتظار مساعدت شوراي شهر جديد براي حضور پرقدرت در اين مسابقات است.

آرش موذن زاده افزود: تيم شوراي شهر ملکان تا پايان روز چهارشنبه 17 مهر فرصت دارد جهت تحويل مدارک تيم به فدراسيون واليبال به منظور حضور در قرعه کشي ليک دسته اول در روز شنبه اقدام نمايد.

وي با اشاره به حضور بازيکنان اين تيم در سطح ملي و اردوهاي تيم ملي گفت: اگر حمايت از اين تيم به صورت جدي و عملي در دستور کار قرار نگيرد اين استعدادهاي درخشان استاني و کشور حضور در تيمهاي ديگر را بر بازي براي تيم شهرستانشان ترجيح خواهند داد.

موذن زاده از تيم شوراي شهر ملکان به عنوان تنها تيم حاضر از شمالغرب در ليگ دسته اول ياد کرد و گفت: اين تيم توانايي حضور در رده هاي برتر واليبال را دارد به شرطي که مورد حمايت مسئولان شهرستاني و استاني قرار گيرد.

گفتني است شهرستان ملکان با نزديک به 120 هزار نفر جمعيت در جنوب استان آذربايجان شرقي قرار دارد که يکي از قطب هاي مستعد در امر ورزش بخصوص رشته واليبال مي باشد و از ديرباز نفرات مستعدي همچون ارسلان درگاهي، وحيد صادقي، مهدي هادي، آرش موذن زاده، بهزاد صادقي، محمدرضا اکبرزاده و ... را در اختيار تيم هاي ملي در رده هاي مختلف قرار داده است.