تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۲ - ۱۱:۳۲

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه چهار از رفع مشکلات سراهای محلات خبر داد و گفت: افزایش کیفیت و اثربخشی برنامه های خانه های سلامت مهمترین رویکرد مدیریت شهری است و باید تقویت شوند.

به گزارش خبرگزاری مهر، سمانه زمانی گرمسیری گفت: با توجه به رویکرد مدیریت شهری تهران مبنی بر واگذاری مدیریت محلات به شهروندان و هیئت امنا، در صددیم تا با مشارکت مدیران و شورایاران محلات، مشکلات فرهنگی، اجتماعی و ورزشی هر محله را به حداقل برسانیم.

وی ضمن تقدیر از اقدامات مدیران محلات علم و صنعت و نارمک از بدو احداث ساختمان سراهای محلات تا کنون گفت: خوشبختانه با احداث و راه اندازی سراهای محلات به عنوان کانون های فرهنگی و اجتماعی محلات تحولات چشمگیری در حوزه فرهنگی و اجتماعی در سطح منطقه ایجاد شده است که جای تقدیر دارد.

زمانی یکی از مهمترین وظایف سراهای محلات و برنامه ریزان فرهنگی محلی را اثربخش بودن برنامه ها عنوان کرد و گفت: مدیران محلات باید ضمن افزایش کیفیت برنامه های فرهنگی و آموزشی در سراهای محلات، اثربخش بودن این برنامه ها را نیز در اولویت قرار دهند.

وی، مشارکت گروههای مردمی در خانه های 14 گانه را ضروری دانست و گفت: به منظور ارتقاء کیفیت برنامه های آموزشی و فرهنگی و اجتماعی، تمامی خانه های 14 گانه سرای محلات باید از مشارکت گروههای مردمی (NGO ها ) برای فعالیت های خود استفاده نمایند.