گرگان - خبرگزاری مهر: قائم مقام باشگاه پرسپوليس گفت: در حال حاضر در برخي از جاها موضوعات غيرفوتبالي غالب بر فوتبال ما شده است و بايد سعي شود در اين زمينه با خويشتن داري و آرامش موضوعات غير فوتبالي را از باشگاه ها و بخصوص فوتبال دور كرد.

به گزارش خبرنگار مهر، بهروز منتقمي پیش از چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: افرادي كه تخلف مي كنند فدراسيون فوتبال و سازمان ليگ با آنها برخورد ريشه اي كند تا به اين وسيله آرامش به فوتبال ما بر گردد و نسل هاي آينده شاهد تكرار اين موضوعات نباشند و البته جايي كه به باشكاه خصارتي وارد مي شود بايد از طريق كميته انظباتي دنبال شود.
 
تجدید نظر در دعوت بازیکنان شود
 
منتقمي با بيان اينكه سرمربي تيم ملي بايد در دعوت بازيكنان تجديد نظري داشته باشد ابراز داشت: بازيكنان مستعد ديگري هم در تيم هاي ديگر در باشگاه وجود دارند و البته كي روش سرمربي تيم ملي است و هر تصميمي مي گيرد به صلاح تيم است اما به جوانان مستعد هم بايد توجه شود.
 
وی در ارتباط با نيم فصل دوم ليگ افزود: مسلما براي نيم فصل دوم برنامه هايي را براي اضافه  كردن بازيكن به تيم پيروزي خواهيم داشت و با تحليلي هايي كه در نيم فصل اول انجام مي شود برخي از افراد از تيم خارج مي شوند و البته بازيكناني را براي نيم فصل دوم در نظر گرفته ايم.
 
وي در ارتباط با برنامه هاي آينده باشگاه بيان داشت: آينه باشگاه پرسپوليس، تيم بزرگسالان آن هست اما در واقع قلب اين باشگاه ،تيم هاي پايه  و مدارس فوتبال هستند و به دنبال اين هستيم تا با جذب اسپانسر هاي مختلف اين تيم هاي پايه را رشد و گسترش دهيم.
 
اين مسئول ادامه داد: البته در نظر داريم تا در اين باشگاه تيم هاي مختلف ورزشي و آكادمي هايي با جذب اسپانسر ها ايجاد كنيم و در حال حاضر بيش از شش شركت خارجي و 11 شركت داخلي منابع را به بدنه باشگاه تزريق مي كنند و با ايجاد كارهاي توليدي همچون فروش برند به مراكز توليدي، ايجاد آژانس، داير كردن شركت هاي بيمه و برپا كردن رستوران براي تيم ها بخصوص تيم هاي پايه  تزريق منابع داشته باشيم.
 
تیم دسته دو پرسپولیس راهی مسابقات می شود
 
وي با اشاره به اينكه بزودي تيم دسته دوم اين باشگاه راهي مسابقات مي شود تصريح كرد: در نظر داريم تا تيم هاي در دسته سه و دسته يك هم تشكيل دهيم و اين در حال نهايي شدن است و با برگزاري مسابقات بين اين تيم ها مستعدين انتخاب مي شود كه مي توان هم آنها را براي تيم هاي خارج از كشور، باشگاه هاي ديگر و تيم بزرگسالان استفاده كرد.
 
قائم مقام باشگاه پرسپوليس از فرستادن برخي از مربيان در آينده اي نزديك براي كلاس مربيگري به خارج از كشور خبر داد و خاطرنشان كرد: براي رشد باشگاه پرسپوليس وتربيت  استعداد هاي  كه بتوان در آينده استفاده كرد نياز ايت تا مربيان  با آموزش هاي پيشرفته و به روز دنيا آشنايي پيدا كنند.