مدیر رسانه‌ای هیات فوتبال استان گیلان می‌گوید بر خلاف صحبت‌های مطرح شده هیچ خطری باشگاه ملوان را تهدید نمی‌کند. او همچنین می‌گوید ناظران کنفدراسیون فوتبال آسیا از شرایط دو باشگاه ملوان و داماش راضی بوده‌اند.

به گزارش خبرنگار مهر، نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا امروز چهارشنبه به استان گیلان سفر کردند و امکانات دو باشگاه ملوان انزلی و داماش گیلان را مورد ارزیابی قرار دادند. همچنین نمایندگان AFC از دو ورزشگاه شهید عضدی و سردار جنگل بازدید به عمل آوردند. چند ساعت پس از بازدید نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا از این دو باشگاه، خبری مبنی بر نارضایتی آنها از تغییر مدام مالکیت باشگاه ملوان و همچنین تهدید شدن این باشگاه به نگرفتن مجوز حرفه‌ای مطرح شد.

با این حال مجتبی پوربخش مدیر رسانه‌ای هیات فوتبال در این خصوص به خبرنگار مهر، گفت: نمی‌دانم به چه شکل و با چه هدفی یک عده این خبر را منتشر کرده‌اند ولی این چنین تهدیدی از سوی نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا مطرح نشد. اتفاقا آنها خیلی از استادیوم‌ها و مدارکی که به آنها تحویل داده شد، راضی بودند.

وی افزود: ضمن اینکه نمایندگان AFC بعد از ارزیابی مدارک، به سرعت گزارش نمی‌دهند. آنها تمام استادیوم‌ها را بررسی می‌کنند و سپس در نهایت یک گزارش جامع را به فدراسیون فوتبال می‌دهند. به هر صورت در مورد ملوان هیچ تهدیدی صورت نگرفته است و مشخص نیست بعضی‌ها با چه هدفی دست به انتشار این خبر زده‌اند.