کادرفنی تیم فوتبال زیر 18 سال (جوانان) ایران ترکیب این تیم را برای بازی امروز برابر لبنان در روز دوم از مرحله انتخابی رقابتهای قهرمانی جوانان آسیا اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، رحیم میرآخوری سرمربی تیم فوتبال زیر 18 سال (جوانان) ایران، پیام نیازمند، میثم جودکی(کاپیتان)، مهدی حسین‌زاده، محمد روشندل، آرمین سهرابیان، حسن داداشی، سعید آقایی، سیاوش حق نظری، میلاد سرلک، علی فتحیان و سردارآزمون را به عنوان نفرات اصلی تیم جوانان ایران در بازی برابر لبنان انتخاب کرد.

دیدار جوانان ایران که یکی از دیدارهای روز دوم از مرحله انتخابی رقابتهای قهرمانی جوانان آسیا است، ساعت 17:30 امروز پنجشنبه در ورزشگاه شهیدباهنر کرمان برگزار می‌شود.

همچنین طبق اعلام فدراسیون فوتبال ناصر شفق سرپرست و بهزاد آزاد دبیرکمیته جوانان فدراسیون فوتبال صبح امروز پنجشنبه وارد اردوی این تیم در کرمان شده و در نشست فنی این تیم حضور یافتند.

در این نشست علی دوستی‌مهر، حسین مرادی، رحیم میراخوری، رضا حاج اسبویی، فرشاد ماجدی، دکتر امیرعلی توابی پزشک تیم، همتی فیزیوتراپ تیم و دانیال تیماجی مربی بدنساز تیم ملی، حضور داشتند که پیش از صبحت‌های شفق، علی دوستی‌مهر مدیرفنی تیم جوانان، با خوشامدگویی به شفق و آزاد، گزارش کاملی از روند تیم جوانان در کرمان را ارائه داد و ابراز امیدواری کرد با حضور شفق که پیشینه طولانی مدیریت در فوتبال ایران را دارد، کمیته جوانان روند بهتری برای پیشبرد اهدافش در پیش بگیرد.

ناصر شفق هم با آرزوی موفقیت تیم فوتبال زیر 18 سال (جوانان) ایران در بازی امروز مقابل لبنان خطاب به بازیکنان این تیم گفت: فوتبال در آسیا و جهان در حال پیشرفت است. همانطور که دیدید تاجیکستان در بازی نخست حریف قدرتمندی نشان داد و شما را به زحمت انداخت. این نشان می‌دهد کشورها برای نشان دادن قدرتشان، فوتبال را به عنوان یک ابزار مهم در نظر دارند و به همین دلیل است که هیچ حریفی را نباید دست کم گرفت.

وی ادامه داد: فوتبال امروز تنها یک ورزش نیست بلکه یک صنعت پردرآمد و یک تجارت پرسود است که رسانه‌ها توجه ویژه‌ای به آن دارند. توجهی که البته از توجه به سینما هم بیشتر شده است. پس شما با موفقیت در رقابتهای جوانان آسیا دیده می‌شوید و می‌توانید به تیم‌های بزرگسال راه پیدا کنید.

سرپرست کمیته جوانان فدراسیون فوتبال اضافه کرد: اینکه سردار آزمون در حال حاضر در تیم روبین کازان بازی می‌کند، به خاطر درخششش در تیم‌های نوجوانان و جوانان دوره‌های گذشته بوده است. پس موفقیت در این رقابتهای مقدماتی و نهایی آسیایی، پلی است که آینده فوتبال شما را تضمین می‌کند.

شفق در پایان گفت: شما بازیکنان امروز مربیان زحمتکش، خوشنام و پاکی دارید و کمیته جوانان همه تلاشش را می‌کند تا بتواند بهترین امکانات اردویی را برای موفقیت شما فراهم کند.