سرمربی تیم فوتبال جوانان عربستان گفت: با توجه به اینکه تغذیه و زمان تمرین بازیکنان با توجه به زمان نامناسب بازی تغییر می کند این امر تاثیر منفی بر بازی بازیکنان گذاشته است.

به گزارش خبرنگار مهر، فیصل البدین دقایقی پیش در نشست خبری بعد از دیدار دو تیم تاجیکستان و عربستان از سری مسابقات گروه D قهرمانی جوانان زیر 19 سال آسیا که در کرمان در حال برگزاری است، اظهار داشت: ما در نیمه اول موفق شدیم سه مرتبه دروازه حریف را باز کنیم و همین امر باعث برد عربستان شد.

وی همچنین ضمن انتقاد از کیفیت پایین چمن و همچنین زمان نامناسب بازی افزود: به دلیل اینکه زمان بازی زود هنگام است در نتیجه باید زمان تغذیه و تمرین بازیمکنان را نیز تغییر بدهیم که این امر بر روی بازی تیم تاثیرگذار است.

البدین در خصوص علت محتاط بازی کردن عربستان در این دیدار گفت: در بین دو نیمه از بازیکنانم خواستم که حمله کنند ولی آنها محتاطانه بازی کردند ضمن اینکه آب و هوای گرم هم بر این امر تاثیرگذار بود.

سرمربی تیم فوتبال جوانان عربستان همچنین در پاسخ به این سوال که" آیا نتیجه بازی برایش قابل حدس بود" بیان داشت: حدس زدن این نتیجه بسیار دشوار بود اما تاجیکستان دو روز گذشته در هوای خنک با ایران بازی کرد و امروز خستگی بازیکنان این تیم کاملا مشهود بود.

وی در پایان گفت: اینکه برابر ایران با هدف برد یا مساوی بیاییم بستگی به شرایط دارد اما همیشه عربستان با هدف برد وارد میدان می شود.

دیدار دو تیم عربستان و تاجیکستان با نتیجه صفر به پنج و با برتری عربستان به پایان رسید.