مدیرعامل باشگاه صبای قم می‌گوید اختلافات علی دایی و محمد مایلی کهن قدیمی است و ارتباطی به این باشگاه ندارد. او همچنین می‌گوید با مایلی کهن برای تمام شدن این اختلافات صحبت کرده و امیدوار است محمد رویانیان هم برای حل این اختلاف ورود کند.

محمدرضا کشوری‌فرد در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص تداوم اختلافات و درگیری‌های رسانه‌ای علی دایی و محمد مایلی کهن اظهار داشت: این مسائل در صورت ادامه داشتن باعث می‌شود تمرکز هر دو مربی به هم بخورد. البته اختلاف علی دایی و مایلی کهن قدیمی است و ارتباطی به باشگاه ما ندارد. من با مایلی کهن و نادر فریادشیران هم صحبت کردم که در این زمینه کوتاه بیایند.

وی افزود: امیدوارم محمد رویانیان (مدیرعامل باشگاه پرسپولیس) هم به این ماجرا ورود کند. به نظرم هر دو طرف باید کوتاه بیایند و به کارشان ادامه بدهند.

مدیرعامل باشگاه صبای قم در پاسخ به این سئوال که "پس رسما برای حل مشکلات دایی و مایلی کهن اقدام کرده اید"؟ گفت: هنوز رسما این کار را نکرده‌ایم. در واقع هنوز مستقیم دخالتی نداشته‌ایم ولی اگر این مسائل ادامه پیدا کند باید رسما وارد ماجرا شویم. البته نباید فراموش کرد که این مشکل چیزی نیست که یک شبه حل شود. اختلاف دایی و مایلی کهن هفت، هشت سال است که ادامه دارد. باید یک مقدار بگذرد و آرامش به دو تیم برگردد تا بشود در این خصوص کاری کرد.

کشوری‌فرد در پایان درباره شرایط تیم صبای قم بعد از بازی با پرسپولیس و احتمال جذب چند بازیکن جدید هم تاکید کرد: ما بعد از بازی با پرسپولیس تمرینات خوبی داشتیم. در این چند روز مایلی کهن تیم را خوب جمع و جور کرده است. درباره جذب بازیکن هنوز مایلی کهن اسمی به من نداده ولی به نظرم یکی، دو بازیکن مد نظر دارد که در زمان تعیین شده آنها را جذب می‌کنیم.