خبرگزاری مهر - گروه ورزشی: در حاليكه كمتر از 10 روز ديگر به انتخابات مجمع عمومي فدراسيون كشتي و معرفي رئيس قانوني اين فدراسيون پرحاشيه باقي مانده، برخي از اهالي كشتي ضمن حمايت از گزينه مورد نظر خود در صدد فراري دادن رسول خادم از ميدان هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، فدراسيون كشتي طي دو سال اخير يكي از پرحاشيه ترين فدراسيون‌هاي ورزشي ايران محسوب شده كه باوجود كسب نتايج طلايي و درخشان در رقابتهاي المپيك و جهاني، همواره گرفتار حوادث و اتفاقاتي غيرمعمول و بعضا مخرب شده است.

در حاليكه انتظار مي‌رفت با اعلام زمان برگزاري مجمع عمومي فدراسيون كشتي، آسمان ابري اين رشته كمي صاف و آفتابي شود، اما انگار شايعات و حواشي دنياي گوش شكسته‌ها دست بردار نيست و اين بار هم مجمع انتخابات و تبعات بعد از معرفي رئيس جديد را هدف گرفته است.

در گپ و گفت با اهالي و برخي مسئولان كشتي مي توان دريافت كه كفه ترازو برای موفقيت اميررضا خادم يكي از گزينه هاي رياست فدراسيون كشتي نسبت به رقباي ديگر در مجمع عمومي كمي سنگين تر است و هيچ بعيد نيست رئيس اسبق فدراسيون، دوباره بر صندلي رياست جلوس كند، اما برخي از گوش شكسته‌هاي حامي و طرفدار اميررضا خادم طي روزهاي اخير خواسته يا ناخواسته با انتشار شايعاتي مبني بر عدم همكاري رسول خادم با سيستم مديريت جديد فدراسيون، موجي تازه را در محافل كشتي به راه انداخته اند.

با وجود اينكه بسياري از كارشناسان و اهالي كشتي موفقيت‌هاي اخير تيم ملي كشتي آزاد و مديريت آن را مديون برنامه هاي رسول خادم و همكارانش مي دانند، اما برخي از اهالي دورمانده از ميدان عمل، از گوشه و كنار شايعاتي را بر سر زبانها انداخته اند تا به نوعي به حذف احتمالي رسول خادم منتهي شود.

شايعه عدم همكاري رسول با برادرش و اينكه اگر امير به عنوان رئيس جديد انتخاب شود، رسول تحمل نداشته و رفتن را بر ماندن ترجيح مي دهد، باعث شده برخي از طردشدگان كشتي از موقعيت سوء استفاده كرده و به قيمت از بين رفتن برنامه هاي مدون تيم‌هاي ملي، به فكر روي كار آمدن گزينه خودي و نفوذ در حوزه مديريت تيم هاي ملي باشند.

پروژه حذف رسول خادم و از ميدان در كردن قهرمان اسبق و مدير موفق فعلي تيم هاي ملي درست از جايي كليد خورد كه برخي مسئولان كشتی استانهاي همجوار به محض دور ماندن از ميدان عمل، به فكر انتقام از رسول و مردانش افتادند و چه بهانه و دستاويزي بهتر از طرح اختلاف غير واقعي اين دو برادر گوش شكسته!

برخي اهالي كشتي كه از بردن نامشان خودداري مي كنيم با دامن زدن به اين اختلاف واهي و غير واقعي قصد دارند ميدان را براي رسول خادم تنگ تر و تنگ تر كرده تا در نهايت به خسته شدن و رفتن او بينجامد. درست همان پروژه اي كه در رفتن محمد بنا هم بي تاثير نبود و در نهايت باعث شد آقاي خاص كشتي ايران بعد از بازيهاي المپيك لندن و كسب آن نتايج رويايي خانه نشيني را انتخاب كند و چشم به آفتابي شدن آسمان كشتي بدوزد.