هنوز تعداد تیم‌های متقاضی برای حضور در فصل جدید مسابقات لیگ تنیس روی میز به حد نصاب حداقلی نرسیده با این حال سازمان لیگ فدراسیون در نظر دارد زمانی برای برگزاری جلسه هماهنگی و قرعه‌کشی این رقابت‌ها تعیین کند.

به گزارش خبرنگار مهر، سومین مهلتی که از سوی سازمان لیگ فدراسیون تنیس روی میز و برای ثبت‌نام از تیم‌های متقاضی حضور در فصل جدید مسابقات باشگاهی گرفته شده، 25 مهرماه به پایان می‌رسد اما هنوز تعداد تیم‌هایی که نسبت به اعلام آمادگی رسمی به حد نصاب لازم نرسیده است.

از میان تیم‌هایی که برای شرکت در بیست و دومین دوره رقابت‌های لیگ تنیس روی میز اعلام آمادگی کرده‌اند، دانشگاه آزاد فقط به اعلام شفاهی بسنده کرده و هیچ اعلام رسمی از سوی مسئولان این تیم انجام نشده است. ذوب آهن هم با 40 میلیون بدهی به فدراسیون در کنار بدهی‌های دیگری که دارد متقاضی شرکت در مسابقات امسال شده که البته سازمان لیگ هم پذیرفتن این تیم را منوط به تسویه حساب و پرداخت بدهی‌ها عنوان کرده‌اند.

در این میان پتروشیمی بندرامام، پتروشیمی نوری عسلویه، هیات همدان و هیات اصفهان چهار تیمی هستند که حضورشان در لیگ 92 تنیس روی میز تا حد زیادی قطعی است این در حالی است برای برگزاری این مسابقات حضور حداقل 6 تیم لازم است.

با همه اینها و در حالی که هنوز تعداد تیم‌های متقاضی حضور در مسابقات لیگ تنیس روی میز به حدنصاب لازم نرسیده است، سازمان لیگ فدراسیون در نظر دارد زمانی را برای برگزاری جلسه هماهنگی و قرعه‌کشی تعیین کرده و علاوه بر چهار تیمی که حضورشان در مسابقات امسال قطعی است، آن را به دیگر تیم‌هایی که امکان شرکت در مسابقات را دارند، اعلام کند.

به گفته داریوش ضرغامپور شاید برگزاری نشست هماهنگی و قرعه‌کشی برای برگزاری لیگ باعث شود تا تیم‌ها نسبت به ثبت‌نام رسمی اقدام کرده و هرچه زودتر مهیای شرکت در مسابقات شوند.