اصفهان – خبرگزاری مهر: مدیر تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: سپاهان روی آرش افشین و یعقوب کریمی برای مسابقات آینده خود حساب ویژه‌ای باز کرده است.

محمد فرامرزی در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره بحث انتقال آرش افشین و یعقوب کریمی به تیم ذوب‌آهن برای نیم‌فصل دوم ضمن بیان مطلب فوق اظهار داشت: خبری از این مسئله ندارم و تا این لحظه صحبتی با من در این زمینه نشده اما باشگاه سپاهان با استراتژی خاصی نسبت به جذب بازیکن اقدام می‌کند.

وی افزود:‌ سپاهان در ابتدای فصل با استراتژی و هدف‌گذاری خاص خود این دو بازیکن را جذب کرده و به آنها تا زمان قراردادشان احتیاج دارد.

سرپرست سپاهان اصفهان با بیان اینکه روی این دو بازیکن حساب ویژه‌ای باز کرده‌ایم، تصریح کرد: اگرچه این دو بازیکن در نیم‌فصل نخست به دلایل مختلف نتوانسته‌اند در ترکیب اصلی تیم ما به میدان بروند اما این مسئله به دلیل مصدومیت‌هایی بوده که برای آنها به وجود آمده و ما روی آنها حساب ویژه‌ای باز کرده‌ایم.

وی تصریح کرد: آرش افشین با توجه به مصدومیت بازیکنان خط هجومی سپاهان برای تقویب خط حمله سپاهان مورد نیاز ما است و ما به او احتیاج داریم؛ همچنین یعقوب کریمی نیز در خط هافبک به ما کمک می‌کند و با توجه به مصدومیت بازیکنان خط هافبک، از او نیز استفاده می‌کنیم.

فرامرزی در پاسخ به سئوالی پیرامون بحث لیست مازاد تیم سپاهان گفت: کادر فنی نظری در مورد فهرست مازاد یا بازیکنان خروجی از تیم نداشته‌اند و تا این لحظه هیچ بحثی در این زمینه مطرح نشده است.