احمد شاکری نویسنده کتاب «انجمن مخفی» هفته آینده و در یکی دیگر از نشست‌های «عصر تجربه» در سرای داستان، از تجارب نویسندگی خود می‌گوید.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد شاكری در سال 1353 در تهران به دنیا آمد و معروف‌ترین کتابش «انجمن مخفی» است. او که سال‌ها به عنوان عضو هیئت مدیره در انجمن قلم ایران فعالیت کرده، اکنون نیز عضو این انجمن است.

عضویت در هیئت داوری در چندین جشنواره از جمله شهید غنی‌پور، قلم زرین، بسیج دانشجویی، جایزه ادبی اصفهان و قصه های قرآنی، تدریس چندین دوره عناصر داستان و داستان نویسی، عضو شورای عالی ادبیات داستان بسیج، جلسات نقد حضوری با موضوع رمانهای معاصر فارسی و داستانهای ترجمه، عضور شورای سردبیری ماهنامه ادبیات داستانی و سردبیری فصلنامه «اصحاب قلم» از جمله سوابق ادبی شاکری است.

از آثار وی هم می‌توان به مجموعه داستان‌های «سرزمین پدری»، «نفس» و «باران نیمروز»، رمان‌های «عریان در برابر باد» و «انجمن مخفی» و کتاب بازتاب (مجموعه نقد پنج رمان آتش بدون دود، من او، كشتی پهلو گرفته، در جستجوی من و شیدا) اشاره کرد.

شانزدهمین نشست عصر تجربه با حضور احمد شاکری، یکشنبه هفته آینده 28 مهر از ساعت 15 تا 17 در سرای داستان بنیاد ادبیات داستانی ایرانیان واقع در خیابان ویلا، كوچه نوید، بن‌بست چهارم، پلاك یک برگزار می‌شود.