خبرگزاری مهر - گروه ورزشی: در شرایطی که زمان زیادی تا برگزاری مجمع عمومی فدراسیون کشتی باقی نمانده، برخی از کارشناسان و گوش شکسته های این رشته از عدم توانایی رئیس جدید در مواجهه با بدهی های میلیاردی دو سال اخیر سخن می گویند. این اتفاق در حالی به بزرگترین دغدغه رئیس آینده تبدیل شده که کشتی برای تکرار موفقیت های گذشته کار سختی پیش رو دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، در حالیکه خبر برپایی مجمع عمومی فدراسیون کشتی در روز اول آبان و پایان دوران سرپرستی حجت اله خطیب، موجی از شور و امید را در بین اهالی کشتی بوجود آورده، داستان بدهی های میلیاردی فدراسیون و دغدغه های مالی رئیس بعدی، چالش تازه ای را پیش روی گوش شکسته ها قرار داده است.

محمدرضا یزدانی خرم و امیررضا خادم طی روزهای اخیر به عنوان کاندیداهای اصلی احراز پست ریاست فدراسیون کشتی مطرح بوده اند و هر کدام از این افراد با توجه به همکاران و هواداران خود می توانند رقبای سرسختی برای یکدیگر تلقی شوند، اما همین رقبا با مشکل بزرگ و مشترکی مواجه‌اند که به راستی غلبه بر آن بدون حمایت های وزارت ورزش، کار سخت و تقریبا ناممکنی است.

فدراسیون کشتی طی دو سال سرپرستی حجت اله خطیب در بسیاری از موارد رکورد دار بود که از آن جمله هم می توان به کسب نتایج طلایی در رقابتهای المپیک و جهانی اشاره کرد و هم از افزایش قابل توجه نارضایتی و بدهی های مالی نام برد!

به هر حال پای صحبت هر کدام از این مدعیان ریاست فدراسیون که بنشینیم به وضوح می‌توان نگرانی آنان در مواجهه با بدهی های میلیاردی مالی را مشاهده کرد که به واقع همین بدهی های نجومی، آفت هر نوع مدیریت است.

مدعیان اصلی موفقیت در مجمع انتخابات فدراسیون کشتی نیز به رغم تجربه و انگیزه لازم برای این کار با دغدغه مختلفی از جمله بدهی ها میلیاردی فدراسیون و بی توجهی احتمالی وزارت ورزش همراه هستند و تنها مساله ای که آنان را در راه رسیدن به صندلی ریاست سست و نگران می کند، جبران مافات مدیریت قبلی است.