سرپرست هیات‌های کشتی سراسر کشور حق رای دادن در انتخابات مجمع ریاست فدراسیون کشتی در روز اول آبان ماه را ندارند.

به گزارش خبرنگار مهر، نصرالله سجادی معاون ورزش قهرمانی و حرفه ی وزارت ورزش و جوانان به تازگي خبری را مبنی بر حق رای نداشتن سرپرست هیات های کشتی و لزوم تعیین تکلیف آنها تا پیش از انتخابات فدراسیون را اعلام کرده است.

بر این اساس، از آنجایی که از روز شنبه تا چهارشنبه تنها چهار روز کاری برای تعیین تکلیف سرپرست هیات ها زمان لازم است، به نظر می رسد هیات های اصفهان، کهکیلویه و بویراحمد، کرمان، خوزستان، کردستان و یکی دو هیات دیگر در مجمع انتخابات روز چهارشنبه همچنان تماشاگر خواهد بود.

به هرصورت باید منتظر تصمیم وزارت ورزش و جوانان در مورد این چند هیات باقی مانده و آیا روسای هیات های کشتی تصمیم به انتخاب رئیس در روز چهارشنبه می گیرند یا در آن روز خواستار ثبت نام مجدد شده و به سایر هیات ها برای رای دادن و بقیه نامزدها برای رقابت فرصت می دهند.

این موضوع مسئله ای است که صبح روز چهارشنبه هفته پیش رو و در سالن آکادمی ملی المپیک روشن می شود و ممکن است تکلیف رئیس آینده کشتی تا چهار سال آینده را نیز روشن كند.

به نظر می رسد مهمترین اتفاق پیش روی کشتی این است که آیا خطیب از راس امور کشتی خواهد رفت؟ مسلما انتخاب فردي ديگر برای سرپرستی کشتی در روز چهارشنبه نیز نمی تواند اتفاق ناخوشایندی برای کشتی باشد، مسئله ای که نصراله سجادی نیز به آن چراغ سبز نشان داده است.