بازیکنان دو تیم آرژانتین و ایران در نشست خبری این تیم اعلام کردند که به فکر کسب پیروزی و موفقیت در این تیم هستند

به گزارش خبرنگار اعزامی مهر به امارات، "اندرو وگا" بازیکن تیم فوتبال نوجوانان آرژانتین در نشست خبری پیش از دیدار با ایران که بعدازظهر امروز جمعه برگزار شد ضمن بیان مطلب فوق گفت: بازی اول در چنین تورنمنت‌هایی خیلی مهم است و باید بتوانیم نمایش های خوبی را در آن به نمایش بگذاریم زیرا این بسیار اهمیت دارد.

وی ادامه داد: ما تلاش می کنیم مقابل ایران پیروز شویم تا مسابقات را خوب شروع کنیم و پایه‌ای شود برای بهتر برگزار کردن رقابت ها در آینده.

در این نشست همچنین مجتبی حسینی کاپیتان تیم فوتبال نوجوان ایران هم اظهار داشت: بازی فردا خیلی مهم است و ما از قبل هم پیش بینی رویارویی با تیم های قدرتمند دنیا را کرده بودیم.

وی ادامه داد: ما در این مدت تلاش بسیاری انجام دادیم و تمرینات خوبی را برگزار کردیم و کادر فنی هم تمام برنامه اش این بود که بتوانیم بازی قابل قبولی را ارائه کنیم.

کاپیتان تیم ایران همچنین گفت: به همین خاطر تمام تلاشمان را به کار می بندیم تا در بازی فردا عملکرد قابل قبولی داشته باشیم و بهترین نتیجه را در این بازی کسب کنیم.

دیدار تیم‌های فوتبال ایران و آرژانتین در مرحله گروهی مسابقات جام جهانی نوجوانان 2013 امارات ساعت 20 فردا شنبه در ورزشگاه راشد شهر دبی امارات برگزار می‌شود.