سرپرست موقت فدراسيون كشتی در تازه‌ترين اظهارات خود پيرامون وضعيت بحرانی اين رشته از انصراف خود از حضور در مجمع انتخابات فدراسيون كشتی خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر،‌ در حاليكه حجت اله خطيب بعد از رقابت‌های جهانی مجارستان و قهرمانی كشتی آزاد،‌ مورد بی توجهی اهالی كشتی و رسانه‌ها قرار گرفت، به شخصه متوجه شد بايد ميدان را برای رئيس بعدی خالی كند كه گويا اين تصميم به تازگی همراه با استعفای كتبی خطيب صورت گرفت.

خطيب در تازه‌ترين واكنش خود به وضعيت بحرانی فدراسيون كشتی اعلام كرده مدتهاست استعفايش را به وزارت ورزش و جوانان ارائه داده و در همين راستا در مجمع فدراسيون كشتی نيز شركت نخواهد كرد.

تصميم بر كناره گيری از سوی حجت اله خطيب گرچه بسيار دير صورت گرفت، اما همين اقدام عرصه را برای رقابت ديگر مدعيان رياست فدراسيون از جمله محمدرضا يزدانی خرم و اميررضا خادم  باز كرد تا روز اول آبان ماه در نشست مجمع عمومی حضوری فعال‌تر داشته باشند.

نشست مجمع عمومی فدراسيون كشتی صبح روز اول آبان ماه در حالی برگزار می‌شود كه اين فدراسيون در دو سال گذشته زير نظر حجت اله خطيب اداره می‎شد و بدترين روزهای خود را در تاريخ اين رشته پشت سر گذاشت.