ایلام - خبرگزاری مهر: استاندار سابق ایلام گفت: مشکلات غیر طبیعی استان ایلام باید حل شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمود عباس زاده مشکینی صبح شنبه در مراسم تودیع و معارفه استاندار ایلام در محل سالن فنی و حرفه ایلام با حضور وزیر کشور، اظهار داشت: گردش نخبگان در مدیریت نشان از مردم سالاری دینی در کشور است.

وی ادامه داد: ولایت پاسدار مردم سالاری دینی در کشور است و ما نیز باید در راستای وظیفه خود در حفظ انقلاب و نظام خدمت کنیم.

مشگینی عنوان کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران مستحکم ترین نظام بر مبنای اسلام است که همه ما وظیه پاسداری از آن را داریم.

وی افزود: استان ایلام دارای مردمی با معرفت و کاملا انقلابی است که در هشت سال جنگ تحمیلی وفادری خود را به انقلاب و نظام نشان داده اند.

استاندار سابق ایلام اظهار داشت: مردم این استان مستحق بهترین خدمات رسانی هستند چراکه خاک این استان به واسطه حضور شهدا مهره نماز است.

وی بیان داشت: در زمان مدیریت بنده در استانداری ایلام مشکلات شدید مالی در کشور حاکم بود و خدمات رسانی به مردم در اولویت کاری بنده قرار داشت.

مشگینی بیان داشت: در زمان مدیریت بنده سعی کردیم با تعامل و کمترین تغییرات نسبت به توسعه استان اهتمام ویژه ای داشته باشیم هرچند در این بین مشکلات اعتباری استان وجود داشته است.

وی افزود: استان ایلام از لحاظ توسعه نسبت به دیگر استانهای کشور کمتر توسعه یافته است و این استان نیازمند بر طرف کردن مشکلات بر سر راه توسعه است.

استاندار سابق ایلام اظهار داشت: برخی مشکلات استان ایلام طبیعی و برخی غیر طبیعی هستند که باید عومل غیر طبیعی بر سراه توسعه استان بر طرف شود.

وی افزود: تصمیم دولت برای انتخاب محمدرضا مروارید به عنوان استاندار جدید ایلام انتخاب بسیار مناسبی بوده است و امیدواریم ایشان منشا توحل در استان شود.