اهواز - خبرگزاری مهر: دبیر هیات گلف استان خوزستان گفت: مسابقات سوپر ليگ گلف باشگاه هاي کشور با صدرنشینی نمایندگان خوزستان پيگيري شد.

غلامرضا موسوی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در هفته پنجم اين مسابقات، تیم شرکت ملی حفاری ایران، عصر جمعه با نتیجه سه بر دو تیم پرسپولیس مسجدسليمان را شکست داد.

وی گفت:در دیگر بازی این هفته تيم هيات هنديجان با نتيجه چهار بر یک مغلوب میهمان تیم سورتمه اهواز شد.

دبیر کمیته فنی فدراسیون گلف کشور گفت: تیم آزادگان مسجدسلیمان با حساب چهار بر یک مقابل میزبان خود تیم هیات اصفهان به برتری دست یافت.

موسوی با اشاره به اینکه بازي تيمهاي نفت مسجدسليمان و هيات تهران قرار بود در مسجدسلیمان برگزار شود، تصریح کرد: به علت غيبت تيم تهران، نتیجه بازی با حساب شش بر صفر به نام تيم نفت مسجدسليمان شد.

وی گفت: با کسب اين نتايج تيم شرکت ملي حفاري ايران با به دست آوردن 30 امتیاز در صدر جدول رده بندی باقی ماند و تیمهای پرسپوليس و نفت مسجدسليمان به ترتيب با کسب 24 و 18 امتياز در مکانهاي دوم و سوم جدول رده بندي قرار گرفتند.

دبیرهیات گلف استان از شناخت نفرات تیم خوزستان برای حضور در مسابقات قهرمانی کشور خبر داد و اظهار کرد: تیم استان با حضور هشت ورزشکار به نامهای ایرج قنبری، منوچهر نصیری، محمدرضا شهینی، امید قنبری، حمیدرضا شهینی، ابراهیم شهینی، غلامحسین قنبری، فریدون قنبری در این رقابتها شرکت می کند.

موسوی گفت: مسابقات گلف قهرمانی کشور از سی ام مهر به مدت دو روز درتهران برگزارمی شود.

وی گفت: نفرات برتر این رقابتها به تیم ملی گلف بزرگسالان کشور راه پیدا می کنند.

دبیرهیات گلف استان خوزستان گفت: هر استان با چهار ورزشکار در مسابقات قهرمانی کشور شرکت می کند اما به علت شرایط خوب گلفبازان خوزستانی ما سهمیه هشت ورزشکار را کسب کردیم.