کرمانشاه - خبرگزاری مهر: رئیس مجمع نمایندگان استان کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی گفت: گمانه زنی هایی که در گوشه و کنار در مورد اسامی پیشنهادی نمایندگان به دولت برای استانداری کرمانشاه مطرح می شود به هیچ عنوان سندیت ندارد.

محمد ابراهیم محبی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بعضی اسامی و افرادی که به عنوان گزینه های پیشنهادی مجمع نمایندگان به وزارت کشور برای استانداری کرمانشاه از گوشه و کنار شنیده می شود به هیچ عنوان با واقعیت مطابق نیست چون نمایندگان استان کرمانشاه جزئیات نحوه تعامل با وزارت کشور و دولت را که در جلسات مجمع مشخص شده به هیچ عنوان بازگو و تشریح نکرده اند.

نماینده مردم شهرستان سنقر و کلیایی گفت: در روزهای گذشته فردی با من تماس گرفت که نام من را به درست به وزارت کشور معرفی نکرده اید و تلفظ درست اسم من این نیست. به او گفتم چه کسی به شما گفته که به عنوان استاندار به وزارت کشور معرفی شده اید، پاسخ او این بود که شنیده ام جزو گزینه های پیشنهادی نمایندگان هستم.

محبی ادامه داد: به هرحال من اعلام می کنم که هیچ شخصی از تصمیمات گرفته شده در مجمع نمایندگان در باب اینکه گزینه های معرفی شده چه کسانی هستند اطلاعی ندارد.

رئیس مجمع نمایندگان استان کرمانشاه اظهار داشت: بر اساس شاخص ها و معیار هایی که مجمع نمایندگان استان داشته اند با وزارت کشور و دولت در ارتباط بوده ایم و سعی کردیم همانند نحوه انتخاب وزرا که تعامل حاکم بود در هنگام تصمیم گیری برای استانداران نیز همین تعامل برقرار باشد.

محبی به دولت توصیه کرد که تعامل و در نظر گرفتن نمایندگان مجلس را در دستور کار داشته باشد و نقش نظارتی مجلس را هم در نظر بگیرد.

وی در پایان اظهار داشت: بارها گفته ایم که باید فضای استان به سمت آرامش پیش برود تا بتوان آینده را برای استان در مسیر پیشرفت رقم زد اما باز هم شاهد هستیم که بد اخلاقی ها و اظهارات نسنجیده ای برای برهم زدن این آرامش وارد عمل می شوند اما نمایندگان و مسئولان استان با هوشیاری اقدام خواهند کرد.