دیدارهای نخست روز سوم از مرحله گروهی رقابتهای فوتبال جام جهانی نوجوانان 2013 امارات با تساوی اتریش با کانادا و شکست پرگل مکزیک از نیجریه به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، روز سوم از مرحله گروهی مسابقات فوتبال جام جهانی نوجوانان 2013 امارات، عصر امروز شنبه با برگزاری دو دیدار از گروه‌های E و F پیگیری شد که در گروه E دو تیم نوجوانان کانادا و اتریش به تساوی 2 بر 2 رضایت دادند.

در این مسابقه که در ورزشگاه راشید برگزار شد، هوراواس (28) و زیووتیچ (61) برای اتریش گل زدند و هامیلتون (53) و روبوس (58 - پنالتی) گل‌های کانادا را در این بازی به ثمر رساندند. ضمن اینکه بازیکنان اتریش در دقایق پایانی فرصت به ثمر رساندن گل‌ برتری را داشتند اما از فرصت‌های خود به خوبی استفاده نکردند.

در دیگر دیدار عصر امروز، تیم نوجوانان نیجریه در گروه F با نتیجه 6 بر یک مکزیک قهرمانی دوره گذشته این مسابقات را شکست داد. این نتیجه یکی از عجیب‌ترین نتایجی بود که تا امروز در رقابتهای جام حهانی امارات اتفاق افتاده است.

دیدار تیم‌های فوتبال ایران و آرژانتین در مرحله گروهی مسابقات جام جهانی نوجوانان 2013 امارات ساعت 20 امروز شنبه در ورزشگاه راشد شهر دبی امارات برگزار می‌شود.