هافبک با تجربه تیم فوتبال استقلال با تاکید بر این نکته که تساوی این تیم برابر نفت تهران، آبی‌پوشان را از کورس قهرمانی دور نخواهد کرد، گفت: هنوز نیم فصل اول به پایان نرسیده و از حالا نباید درباره قهرمانی صحبت کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، پژمان نوری بعد از دیدار این تیم برابر نفت تهران در جمع خبرنگاران حاضر در ورزشگاه تختی تهران خاطرنشان کرد: بازی به خاطر کیفیت بد زمین چندان دلچسب نبود. بدی زمین باعث شد تا هر دو تیم نتوانند یک بازی زیبا را از خود ارایه کنند.

وی اضافه کرد: در طور هفته گذشته چند روزی را به خاطر نداشتن ملی‌پوشان و مصدومان خود شرایط خوبی را نداشتیم و نتوانستیم تمرینات همیشگی را انجام بدهیم ولی به طور حتم در این هفته همه بازیکنان در خدمت  تیم هستند و برای بازی با فولاد خوزستان آماده خواهیم شد.

نوری با اشاره به گل زیبای غفوری در دقایق پایانی این دیدار گفت: ما بازی برده را از دست دادیم ولی از حالا نباید به خاطر این تساوی راجع به قهرمانی صحبت کرد. هنوز نیم فصل اول تمام نشده و زمان زیادی تا پایان لیگ باقی مانده است.

دیدار تیم‌های نفت تهران و استقلال در چارچوب هفته سیزدهم رقابتهای لیگ برتر فوتبال عصر امروز شنبه در ورزشگاه تختی برگزار شد که این بازی با تساوی یک بر یک خاتمه یافت.