زننده نخستین گل تیم ایران در رقابتهای جام جهانی 2013 امارات، سریعترین گل این جام تا امروز را به ثمر رسانده است.

به گزارش خبرنگار مهر، نیمه نخست دیدار تیم‌های فوتبال نوجوانان ایران و آرژانتین در مرحله گروهی مسابقات جام جهانی نوجوانان 2013- امارات در حالی با نتیجه تساوی به پایان رسید که حواشی نیمه نخست این بازی را در زیر می‌خوانید:

* مصطفی هاشمی که در ثانیه 50 ایران بازی توانست دروازه آرژانتین را با یک شوت از راه دور باز کند، تا این لحظه سریعترین گل جام پانزدهم را به ثمر رسانده است. پیش از این بازیکن ایران، "کوین مندز" بازیکن اروگوئه در دقیقه 3 دروازه نیوزلند را باز کرده بود.

* از همان ابتدای مسابقه تماشاگران به شدت تیم ایران را تشویق می‌کردند و خواستار به ثمر رساندن گل دوم بودند که این تشویق‌ها تا پایان نیمه نخست ادامه داشت.

* پس از گل تیم آرژانتین، "لوئیس کومپاگنوچی" مدافع تیم آرژانیتن در اقدامی عجیب و درحالی بازیکنان این تیم در حال خوشحالی بودند، توپ را به میانه زمین آورد و آن را به هوا شوت کرد که بلافاصله داور به سمت او آمد و به این بازیکن کارت زرد نشان داد. البته هواداران آرژانتین تنها دقایقی بعد از گل خود به تشویق تیم کشورشان پرداختند

* علی دوستی‌مهر سرمربی تیم فوتبال نوجوانان از همان ابتدای مسابقه در کنار زمین ایستاده بود و نکات لازم را به بازیکنان گوشزد می‌کرد. او چندین مرتبه با فریادهای بلند از نفرات تیم خواست برنامه‌های مدنظرش خصوصا پرس بازیکنان حریف را به خوبی در زمین انجام دهند. البته سرمربی ایران چندین مرتبه از محوطه فنی مشخص شده هم خارج شد.

* هر زمانیکه بازیکنان تیم آرژانتین صاحب توپ می‌شدند، تماشاگران ایرانی سروصدا کرده تا آنها نتوانند از موقعیت خود بهره لازم را ببرند.

* "هومبرتو گروندونا" سرمربی آرژانتین در اکثر دقایق این نیمه روی نیمکت نشسته بود اما زمانیکه تیم ایران حمله می‌کرد، از جایش بلند می‌شد و راهنمایی‌های لازم را به بازیکنانش منتقل می‌کرد.

* مهدی امینی دروازه‌بان تیم ایران در نیمه نخست واکنش‌های خوبی را از خود به نمایش گذاشت که در این بین موقعیتی که او در دقایق پایانی از بازیکنان آرژانتین گرفت، با تشویق تماشاگران حاضر در ورزشگاه همراه شد.

* تماشاگران ایران و مربی آرژانتین در نیمه نخست بارها به تصمیمات داور مسابقه اعتراض کردند.

* پس از اینکه امیرمحمد مظلوم در دقیقه 41 یک موقعیت تک به تک را به اوت زد، علی دوستی‌مهر در کنار زمین بسیار عصبانی و ناراحت شد. در این لخظه تماشاگران سرمربی تیم ملی ایران را به شدت تشویق کردند.