فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولان اسامی تیم‌های شنا و گلبال دختران و پسران برای حضور در سومین دوره بازی‌های پاراآسیایی جوانان را اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، کاروان ورزشی ایران با نام "غدیر"، 30 مهر تهران را به مقصد کوالالامپور ترک خواهد کرد. سومین دوره بازی‌های پاراآسیایی جوانان مالزی از 4 تا 8 آبان ماه برگزار می‌شود.

شناگران جوان ایران با ترکیبی از ورزشکاران فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولان و فدراسیون ورزش های نابینایان و کم بینایان، به مالزی اعزام می شوند.

در بخش ورزشکاران فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولان علیرضا ایزدی به عنوان سرپرست و مربی، هدایت چهار شناگر اعزامی را بر عهده دارد.

رضا جوادی، محمدرضا نکویی، مهران رشیدی و امیرمحمد توحیدنژاد، نمایندگان ایران در رقابتهای شنا هستند.

در بخش نابینایان و کم بینایان نیز علیرضا ایزدی به عنوان سرپرست و حمید شریفیان به عنوان سرمربی، در کنار شناگران نابینا و کم بینا خواهند بود.

سیدمهدی میردهقان، محمدحسین کریمی جهان آبادی و سعید منتظری دیگر نمایندگان ایران در این مسابقات هستند.

تیم های گلبال دختران و  پسران هم از فدراسیون ورزش‌های نابینایان و کم بینایان عازم مالزی می‌شوند.

محمدرضا مظلومی به عنوان سرپرست، بهمن دوستی به عنوان سرمربی و محمدکرم کولیوند به عنوان مربی، هدایت گلبالیست‌های جوان را در بخش پسران به عهده دارند.

محمد منصوری، محمدصادق افشاری، میلاد سوری، محمدرضا خوشی، سجاد سعید و رضا عظیمی، شش نماینده ایران در این رشته و بخش آقایان هستند.

در بخش دختران نیز محمدرضا مظلومی به عنوان سرپرست و لیلا نعیم آبادی به عنوان سرمربی و فاطمه عبداللهی به عنوان مربی در کنار تیم خواهند بود.

فاطمه قائدی، فاطمه تیرگری، سمانه موسی لو، فائزه مظفری، مریم آهون و فریبا ابارقی نیز نمایندگان ایران در بخش دختران هستند.

کاروان ورزشکاران جوان دارای معلولیت جمهوری اسلامی ایران با نام "غدیر"، 30 مهر تهران را به مقصد کوالالامپور ترک خواهد کرد.

سومین دوره بازی های پاراآسیایی جوانان مالزی از 4 تا 8 آبان ماه برپاست.