مدیر مجموعه ورزشی تختی تهران با اشاره به نمره A کنفدراسیون فوتبال آسیا و فیفا به این مجموعه ورزشی گفت: نگفتم مسابقات جام جهانی می‌تواند از فردا در ورزشگاه تختی برگزار شود که بعضی‌ها به ما کنایه زدند.

حسین کلانترزاده در گفتگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه بعضی از سایت‌ها و رسانه‌ها با کنایه و تمسخر پتانسیل ورزشگاه تختی را برای اخذ درجه A مثبت زیر سئوال بردند، اظهار داشت: روز یکشنبه در مصاحبه‌ای اعلام کردم که ورزشگاه تختی نمره A کنفدراسیون فوتبال آسیا و فیفا را کسب کرده است. در صورتی که توجه بیشتری به این ورزشگاه شود و بتوانیم امکاناتی دیگر به این مجموعه ورزشی بیافزاییم قطعا می‌توانیم نمره A مثبت را هم کسب کنیم.

وی افزود: این نمره‌ای است که فیفا به ورزشگاه‌هایی می‌دهد که در آن امکان برگزاری مسابقات جام جهانی وجود دارد. وقتی من این مطلب را عنوان کردم بعضی از سایت‌ها با تمسخر آن را منعکس کردند در حالی که من نگفتم همین فردا مسابقات جام جهانی در تختی برگزار شود.

مدیر مجموعه ورزشی تختی خاطرنشان کرد: همانطور که می‌دانید هیچ ورزشگاهی در ایران به جز ورزشگاه تختی سقف ندارد و مسقف کردن استادیوم‌ها هزینه بر است. به همین دلیل ما با هزینه کمتر پتانسیل زیادی برای گرفتن نمره A مثبت داریم. حالا هر کسی می‌خواهد این مسئله را جدی نگیرد اهمیتی ندارد.

کلانترزاده در پایان درباره صحبت‌های عبدی، مدیر فنی و مهندسی شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی مبنی بر اینکه مسائل فنی مجموعه تختی به ما هیچگونه دخل و تصرفی ندارد، گفت: من در مصاحبه‌ام با خبرگزاری مهر برای کمک به ورزشگاه تختی نامی از شرکت توسعه نبردم. من از زحمات آقای عبدی تشکر می‌کنم چون شرکت توسعه نسبت به ورزشگاه تختی مسئولیتی ندارد با این حال آنها همیشه کمک حال ما بوده‌اند.