رئیس هیات کشتی استان کرمانشاه در خصوص وضعیت کنونی فدراسیون گفت: زمانی می توان با خیالی آسوده به رشد و اعتلای روزافزون کشتی امیدوار بود که پیشکسوتان و دلسوزان واقعی این رشته وارد گود شوند.

محمد حسین محبی در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: فدراسیون کشتی فعلا بارفتن خطیب به رسول خادم سپرده شده که همین اتفاق نشان از پیشرفت و روزهای روشنی در آینده است، اما به هر حال باید در انتظار رئیسی باشیم که بتواند با یک خرد جمعی عمل کرده و بزرگان و استخوان خرد کرده های کشتی را گردهم آورد.

وی با اشاره به لغو غیر منتظره مجمع عمومی فدراسیون کشتی گفت: لغو مجمع نه تنها فدراسیون کشتی را دوباره در بلاتکلیفی و اما و اگر قرار داد، بلکه برنامه های اکثر روسای هیات های کشتی از جمله من و دیگر استانهای هم جوار را نیز به هم زد، چرا که ما با مشکلات زیادی بلیت سفر به تهران را تهیه کردیم و درست در لحظه آخر با ارسال پیامک به ما گفتند که مجمع عمومی برگزار نمی شود!

رئیس هیات کشتی استان کرمانشاه با اظهار امیدواری به حل مشکلات هیات ها با حضور رئیس بعدی گفت: هیات های کشتی با مشکلات زیادی روبرو هستند و طی دو سال اخیر با حداقل بودجه از سوی فدراسیون کشتی به اجرای برنامه های خود پرداخته اند.

محبی تصریح کرد: هیات کتی کرمانشاه طی یکسال گذشته، تنها 6 میلیون و پانصد هزار تومان از فدراسیون کشتی دریافت و حدود 150 میلیون تومان از هزینه های خود را از طریق کمک های مردمی و علاقمندان به کشتی تهیه کرده است. مطمئنا اگر اعتبار برخی از چهره های ورزشی و علاقمندان کشتی استان نبود نمی دانستیم مخارج خود را از کجا تامین کنیم.

وی در خاتمه افزود: به هر حال امیدواریم هر چه زودتر شاهد برگزاری مجمع عمومی فدراسیون کشتی باشیم تا شاید سکان دار بعدی این رشته بتواند بیش از هر چیز مشکلات مالی فدراسیون را حل و فصل کند.