مربی بدنساز پیشین تیم ملی فوتبال ایران ابراز امیدواری کرد تیم فوتبال نوجوانان بتواند با پیروزی برابر کانادا به مرحله بعدی مسابقات جام جهانی صعود کند.

به گزارش خبرنگار اعزامی مهر به امارات، میک مت درموت مربی بدنساز پیشین تیم ملی فوتبال ایران ضمن بیان این مطلب گفت: تیم نوجوانان ایران مقابل آرژانتین بسیار خوب بازی کرد و به سختی برای موفقیت جنگید. شانس زیادی هم برای گلزنی داشت که انجام این کارها مقابل آرژانتین کار ساده ای نبود.

وی با بیان اینکه این تساوی شانس ایران را برای صعود بیشتر کرده است ادامه داد:  من به کادر فنی تیم نوجوانان گفتم شانس خوبی داریم که به مرحله بعد برسیم زیرا یک امتیاز مهم از آرژانتین گرفته‌ایم، مقابل بهترین تیم جهان حالا همه چیز دست خودتان است.

مربی بدنساز پیشین تیم ملی فوتبال ایران اضافه کرد: تیم ایران شانس بالایی برای صعود دارد و می‌تواند به عنوان یکی از تیم‌های برتر این گروه راهی مرحله بعد شود و در این خصوص همه چیز دست خودتان است.

وی در خصوص اینکه اگر کی‌روش دوباره از او دعوت کند دوباره به تیم ملی ایران می آید تصریح کرد: این یک اتفاق بسیار خوب خواهد بود این مسئله بسیار مهمی است زیرا کارلوس کی روش مربی بزرگی بوده و هر وقت دوست داشت، به من بگوید که به تیم ملی برگردم زیرا روزهای خوبی را با این مربی بزرگ تجربه کرده ام.

درموت در پاسخ به سئوال خبرنگار مهر در مورد اینکه آیا ناراحت نیستید که تیم ملی را ترک کرده اید و در روزهای صعود به جام جهانی همراه این تیم نبودید، گفت: واقعا دوست داشتم کنار تیم باشم اما الان ناراحت نیستم این تصمیم من بود که ایران را ترک کنم ولی به کی‌روش، گاسپار، نمازی و کفاشیان و همه مردم ایران تبریک می‌گویم و بسیار خوشحالم که تیم ایران به جام جهانی صعود کرد.

وی در مورد اینکه چرا تیم ایران را ترک کرد اظهار داشت: تنها به خاطر خانواده ام. من 4 فرزند خردسال داشتم و مجبور بودم بروم و برگردم که این آمد و رفت‌ها هم به من، هم خانواده‌ام و هم تیم ملی ضربه می‌زد و همچنین تصمیم گرفتم جدا شوم.

مربی بدنساز پیشین تیم ملی ایران در پایان گفت: فعلا یک سال  اینجا هستم و بعد از آن نمی‌دانم چه اتفاقی خواهد افتاد. اینکه مربیان و بازیکنان ایران می‌گویند من مربی بدنساز خوبی بودم، یک اتفاق مثبت است. من هم برای همه آنها آرزوی موفقیت می‌کنم.