سرمربی تیم فوتبال نوجوانان کانادا پس از تساوی تیمش برابر ایران گفت: ما خیلی خوش شانس بودیم که توپ های ایران به تیر دروازه خورد و ما یک امتیاز گرفتیم.

به گزارش خبرنگار اعزامی مهر به امارات، شان فلمینگ پس از تساوی یک بر یک عصر امروز سه شنبه تیمش برابر ایران در مسابقات جام جهانی نوجوانان در نشست خبری گفت: خوشحالیم که توانستیم برابر ایران یک امتیاز بگیریم. البته موقعیت هایی داشتیم که می توانستیم با استفاده از آنها به پیروزی برسیم.

وی ادامه داد: ایران در نیمه دوم بهتر کار کرد و چند بار توپ را به تیر دروازه ما زد که خوش شانس بودیم توپ ها  به گل تبدیل نمی شد. ما نسبت به دیدار قبلی کمی بهتر شدیم و قطعا در دیدار برابر آرژانتین نمایش بهتری خواهیم داشت.

سرمربی تیم فوتبال نوجوانان کانادا ادامه داد: ما تاکنون نتوانسته بودیم در جام جهانی امتیاز بگیریم. اما در این جام دو امتیاز گرفته ایم و این نشان می دهد که باید راضی باشیم. ما باید در 72 ساعت باقی مانده روی شخصیت تیم کار کنیم تا بتوانیم به مرحله بعد صعود کنیم.

فلمینگ همچنین خاطرنشان کرد: ما برای دیدار آینده باید بازیکنان را مدیریت کنیم. برای صعود 5 امتیاز می خواهیم. هیچ بازی در این تورنمنت ساده نیست و باید مدیریت کنیم تا بازیکنان خسته نشوند. آرژانتین حریف سرسختی است اما اگر می خواهیم صعود کنیم باید این تیم را شکست دهیم.