در پی انتشار اخباری در زمینه فیلم "دردسرهای شیرین" به کارگردانی کمال تبریزی، این کارگردان سینما توضیحاتی درباره این پروژه ارائه داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، کمال تبریزی در این‌باره گفت: ساخت "دردسرهای شیرین" طبق برنامه قرار بود براساس سناریوی اولیه در تابستان و شاید حتی قبل از فیلمبرداری "طبقه حساس" در تهران آغاز شود تا این که پس از بازدیدی که من و تهیه‌کننده فیلم از کرمان داشتیم تصمیم گرفته شد به علت قابلیت‌های مناسب موجود در منطقه، حتی المقدور همه صحنه‌های کار در استان و شهر کرمان فیلمبرداری شود.

وی افزود: این موضوع و طرح مضامین و نکات جدید، مستلزم بازنویسی فیلمنامه و در کنار آن انجام مقدمات تدارکاتی و تولیدی دیگر بود که زمان بیشتری می خواست لذا صلاح پروژه را در این دانستیم که تا رسیدن به سناریوی کامل‌تر و فراهم شدن شرایط و مقدمات لازم در شروع تولید عجله به خرج ندهیم.

تبریزی درباره وضعیت فعلی "دردسرهای شیرین" عنوان کرد: در حال حاضر بخش اعظم بازنویسی سناریو براساس آنچه آقای علی میرمیرانی قبلا نوشته بود، توسط نغمه ثمینی انجام شده است و شرایط تولیدی بهتری هم چه به لحاظ آب و هوا و چه امکانات تولیدی فراهم شده که امیدواریم با وجود آنها بتوانیم پس از مسافرت دیگری که تهیه کننده و بعضی عوامل دیگر تهیه و تولید در آینده نزدیک به کرمان خواهند داشت وارد مقدمات ساخت شویم.

این کارگردان درباره انتخاب بازیگران توضیح داد: انتخاب بازیگران و دیگر دست اندرکاران پروژه نیز موکول به بازدید بعدی تهیه کننده از کرمان و تصمیم گیری نهایی درباره زمانبندی تولید شده است.