تیم فوتبال نوجوانان ایران در پایان نیمه نخست دیدار خود مقابل کانادا در جام جهانی امارات از حریف خود پیش افتاد.

به گزارش خبرنگار اعزامی مهر به امارات، تیم نوجوانان ایران دومین دیدار خود را در جام جهانی نوجوانان مقابل کاناد آغاز کرده است. در این بازی که از ساعت 16:30 امروز در ورزشگاه راشد امارات در جریان است تیم کشورمان در پایان نیمه نخست با یک گل از حریف خود پیش افتاده است. تک گل تیم کشورمان را امیرحسین کریمی روی یک شوت دیدنی از راه دور به ثمر رساند.

علی دوستی مهر در این دیدار از مهدی امینی، مصطفی هاشمی، حسین کریمی، سیدمجید حسینی، سعید عزت‌اللهی، محمد بازاج، امیرمحمد مظلوم، امیرحسین کریمی، رضا جعفری، علی هزامی و صادق محرمی در ترکیب اصلی استفاده کرد.

دو تیم در نیمه نخست بازی متعادلی را به نمایش گذاشتند. تیم کشورمان که از انگیزه‌های فراوانی برای برای غلبه بر حریف برخوردار بود شروع بهتری نسبت به حریف داشت و بعد از چند موقعیتی که خلق کرد دروازه حریف را روی شوت راه دور کریمی باز کرد.

بعد از این گل کانادا کمی بهتر شد و از عمق دفاع تیم کشورمان که آسیب پذیر نشان می‌داد تلاش کرد که کار را به تساوی بکشاند که مهاجمان این تیم در دو صحنه فرصت‌های تک به تک را از دست دادند. از دقیقه 30 بازی تیم ایران بار دیگر سوار بر بازی شد صاحب موقعیت‌های دیگری شد که از جمله آنها ضربه هزامی و ضربه کاشته عزت‌اللهی بود که با درخشش دروازه‌بان حریف این موقعیت‌ها از دست رفتند.