عضو هیئت رئیسه فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت با اشاره به جلسه مجمع عمومی این فراکسیون با سه وزیر پیشنهادی گفت: صالحی امیری وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان با پاسخ به ابهامات و سوالات نمایندگان نظر قاطبه اعضای مجمع عمومی فراکسیون رهروان ولایت را جلب کرد.

اسماعیل جلیلی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی مهر در خصوص جلسه فراکسیون رهروان ولایت با سه وزیر پیشنهاد علوم و تحقیقات، آموزش و پرورش و ورزش و جوانان گفت: در این جلسه سه وزیر پیشنهادی در مجمع عمومی فراکسیون رهروان برنامه های خود را ارائه داده و به سوالات و ابهامات نمایندگان پاسخ دادند.

نماینده مردم مسجدسلیمان در مجلس شورای اسلامی افزود: امیری صالحی وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان برنامه ها و رویکردهایش در حوزه جوانان و ورزش را بیان کرده و به ابهاماتی که در خصوص وی طی چند هفته اخیر مطرح شده پاسخ داد، وی با صداقت و صبر به پرسش های نمایندگان پاسخ داد و نظر قاطبه اعضای مجمع فراکسیون رهروان را جلب کرد.

وی تاکید کرد: نمایندگان نیز به پاسخ های وی اعتماد کردند زیرا اصل بر اعتماد و صداقت بود.

جلیلی در خصوص فرجی دانا وزیر پیشنهادی علوم نیز گفت: فرجی دانا نیز علاوه بر پاسخ دادن پرسش های نمایندگان برنامه های خود را برای استقرار عدالت آموزشی و ارتقاء جایگاه وزارت علوم ارائه داد.

جلیل ادامه داد: فرجی دانا همچنین در خصوص عدم رای اعتماد مجلس ششم برای تصدی وزارت علوم نیز توضیحاتی ارائه داد.

وی افزود: فانی وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش نیز برنامه های خود را در راستای ارتقاء کیفیت آموزشی وزارت آموزش و پرورش ارائه داد.