مراسم جشن بزرگ ولایت حضرت امیرالمومنینع) شب گذشته در محل باشگاه ایرانیان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار اعزامی مهر از امارات، با همت معاونت فرهنگی باشگاه ایرانیان، کنسولگری ایران در امارات و معاونت فرهنگی فدراسیون فوتبال مراسم جشن عید غدیر با حضور ناصرشفق سرپرست کمیته جوانان فدراسیون فوتبال، حمید استیلی سرمربی پیشین پرسپولیس، امیر مشیری مسئول روابط بین الملل باشگاه پرسپولیس، مصطفی قنبرپور سرمربی تیم نوجوانان، ملامحمد مسئول فرهنگی فدراسیون و خبرنگاران، عکاسان و مشوقان تیم ملی برگزار شد.

در این مراسم که برنامه هایی از جمله اجرای موسیقی زنده توسط گروه معنوی و سخنرانی در خصوص روز عید غدیر در آن برگزار شد از مشوقان تیم ملی از جمله داریوش ارجمندی، عباس اسماعیل بیگی و سید محسن جلادتی تقدیر شد. همچنین هدیه ای از سوی معاونت فرهنگی فدراسیون فوتبال به سید حسین معاونت فرهنگی باشگاه ایرانیان تقدیم شد.

از سوی دیگر طبق هماهنگی های صورت گرفته قرار است ساعت 15  و 30 دقیقه امروز تعداد 10 دستگاه اتوبوس ایرانیان مقیم دبی را برای حمایت از تیم ایران به شهر العین ببرد. ضمن اینکه طبق هماهنگی های صورت گرفته مدیر رسانه ای تیم فوتبال نوجوانان و رایزنی های صورت گرفته از سوی خبرنگاران مشکل صدور آی دی دو تن از خبرنگاران و عکاسان برطرف شد و آنها می توانند بدون هیچ مشکلی بازی امشب تیم فوتبال نوجوانان ایران را پوشش دهند.

روز گذشته علی کفاشیان با هوشنگ مقدس مدیر تیم نوجوانان تماس گرفت و ضمن آرزوی موفقیت نوجوانان اعلام کرد در صورت صعود این تیم به مرحله بعد به امارات خواهد آمد.

تیم فوتبال نوجوانان ایران ساعت 19:30 امروز به وقت تهران در حالی برابر تیم اتریش به میدان می رود که در صورت پیروزی راهی مرحله بعد خواهد شد. نتیجه دیدار آرژانتین و کانادا هم در این صعود تاثیرگذار خواهد بود.