فصل جدید رقابتهای لیگ برتر والیبال در حالی از روز یکشنبه کلید می‌خورد که فینال زودهنگام کاله آمل و متین ورامین برگزار نخواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، رقابتهای لیگ برتر والیبال از فردا یکشنبه وارد فصل جدید خود می‌شود. بیست و هفتمین دوره رقابتهای لیگ والیبال باشگاهی ایران در حالی کلید می‌خورد که این بار 12 تیم تنور مسابقات را داغ خواهند کرد. کاله آمل، متین ورامین، پیکان تهران، سایپا کرج و باریج اسانس کاشان تیم‌های نام آشنایی هستند که در فصل جدید رقابتها نیز نگاه‌ها را به خود جلب خواهند کرد.

بر اساس برنامه اعلام شده قرار بر این بود که در روز نخست این مسابقات تیم کاله آمل، مدافع عنوان قهرمانی به مصاف متین ورامین دیگر مدعی لیگ برتر برود که این بازی به تعویق افتاده و قرار است روز دهم آذرماه برگزار شود. سازمان لیگ فدراسیون والیبال اسامی داوران و ناظران هفته نخست لیگ برتر والیبال سال 1392 جام "ولایت" را به شرح زیر اعلام کرد:

یکشنبه پنجم آبان ماه (تمام بازی ها ساعت 17 برگزار می‌شود)

نوین کشاورز – پیکان تهران
* ناظر: محمد حسن خوشدل، داور اول: بهروز جعفری  و داور دوم: محسن ترابی

سایپا البرز – بازرگانی جواهری گنبد
* ناظر: سعید درخشنده، داور اول: حمید راهجریان  و داور دوم: نادر انصاری

شهرداری ارومیه – شهرداری زاهدان
* ناظر: یگانه مجد، داور اول: ابراهیم فیروزی و داور دوم: اصغر میرزایی
باریج اسانس کاشان – میزان مشهد
* ناظر: شهباز صدری، داور اول: محمد شاهمیری و داور دوم: علیرضا قریب

شهرداری تبریز – آلومینیوم المهدی بندرعباس
* ناظر: حمید حق‌بین، داور اول: حسین پورکاشیان و داور دوم: محمد عشق دوست

ششمین بازی هفته نخست لیگ برتر والیبال قرار بود بین تیم‌های کاله مازندان و متین ورامین برگزار شود که با توافق دو تیم و موافقت سازمان لیگ این بازی به یکشنبه دهم آذرماه موکول شد.