سرمربی تیم ملی تنیس روی میز که پس از نشست با مسئولان فدراسیون که طی آن برای پذیرش این مسئولیت به توافق نهایی رسید، گفت: در این نشست مسئولان فدراسیون تمام شرایط مورد نظرم را برای قبول هدایت تیم ملی پذیرفتند. بر این اساس با خیال راحت دوره جدید کاری‌ام را در تیم ملی تنیس روی میز آغاز می‌کنم.

احمد جعفری‌پور در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه نشست نهایی‌اش با مسئولان فدراسیون تنیس روی میز برای مطرح کردن شرایط مورد نظرش جهت هدایت تیم ملی صبح امروز شنبه برگزار شد، اظهارداشت: برای ورود دوباره به کادر فنی تیم ملی تنیس روی میز و قبول سرمربیگری در این تیم شرایطی داشتم که فقط به شرط موافقت با همه آنها، این مسئولیت را قبول می‌کردم. در این نشست همه شرایطم را مطرح کردم و با همه آنها هم موافقت شد.

وی به شرایط موردنظرش برای پذیرش هدایت تیم ملی تنیس روی میز که البته پیش از این هم آنها را عنوان کرده بود، اشاره دوباره‌ای داشت و خاطرنشان کرد: برایم مهم بود که به عنوان سرمربی تیم ملی با خیال راحت و بدون هر گونه دغدغه‌ای، مشغول به کار شوم. به هر حال من در حال حاضر و در شهر خودم شرایط کاری خوبی دارم که به واسطه پذیرش هدایت تیم ملی باید همه آنها را کنار بگذارم. بر این اساس شرایطی را برای فدراسیون لحاظ کرده بودم که موافقت با آنها برایم مهم بود.

سرمربی تیم ملی تنیس روی میز ادامه داد: گرفتن حقوق ثابت ماهیانه در طول سال چه تیم ملی در اردو باشد و چه نباشد، برخورداری از حق ماموریت به هنگام اعزام ها، اختیار تام برای انتخاب بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی یا ترکیب نهایی این تیم، گرفتن حکم سرمربیگری برای مدت حداقل یک سال و در کل برخورداری از امنیت شغی از جمله شرایط مهم من بود برای بر عهده گرفتن هدایت تیم ملی بود که در نشست امروز با همه آنها موافقت شد.

جعفری‌پور با تاکید بر اینکه حالا با خیالی آسوده می‌توانم کارم را به عنوان سرمربی در تیم ملی آغاز کنم، یادآور شد: بر این اساس و با توجه به موافقت‌های صورت گرفته اردوی تیم ملی را از 7 آبان ماه در تهران آغاز می‌کنیم. من امروز به شهر خودم یعنی ارومیه باز می‌گردم اما دو روز بعد راهی تهران خواهم شدم تا تمرینات بازیکنان دعوت شده به اردو را زیر نظر بگیرم.

وی در مورد بازیکنان حاضر در مرحله جدید اردوی تیم ملی تنیس روی میز گفت: هیچ یک از بازیکنانی که پیش از این توسط سرمربی پیشین تیم ملی تنیس روی میز به اردو دعوت شده بودند را حذف نمی‎کنم اما نفرات جدیدی را هم به اردو دعوت خواهم کرد.

جعفری در مورد برنامه‌هایش برای تیم ملی تنیس روی میز گفت: فعلا به فکر آغاز مرحله نخست اردو هستیم و به زودی برنامه ریزی کامل در مورد این تیم خواهم داشت.