کرج-خبرگزاری مهر: لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور عصر فردا آغاز خواهد شد و نماینده البرز با تیمی جوان در اولین دیدار به مصاف جواهری گنبد خواهد رفت.

به گزارش خبرنگار مهر، لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور از عصر فردا 5 آبان ماه در شهر های مختلف کشور آغازمی شود و سایپای البرز در ورزشگاه انقلاب کرج میزبان جواهری گنبد خواهد بود و باید دید شاگردان نفرزاده می توانند فصل را با قدرت آغاز کنند؟

سایپا با تیمی جوان

هر ساله در تیم والیبال سایپا شاهد ظهور بازیکنان جوان و با انگیزه هستیم و نماینده البرز میلی برای جذب ستارگان والیبال ندارد.

با توجه به درخشش والیبال ایران در سال های اخیر در رقابت های جهانی و آسیایی این ورزش در نزد مردم از اهمیت بالایی برخوردار است و به نظر می رسد از فصل جدید ز رقابت های لیگ برتر استقبال خوبی به عمل آید.

نماینده البرز با تیمی جوان دیدار اول خود را فردا برگزار خواهد کرد و حضور بازیکنان تیم ملی جوانان و حضور چند تن بازیکن با تجربه نشان می دهد سایپا قصد دارد در این فصل هم شگفتی ساز شود.

جوانگرایی در تیم سایپا بسیار خوب است

پیر محمدی رئیس هیئت والیبال استان البرز در خصوص تیم والیبال سایپا اظهار داشت: سایپا هر ساله بازیکنان زیادی را به تیم های ملی در رده های مختلف معرفی کرده است و این نوع جوانگرایی بسیار مفید است و حضور مربی همچون فرهاد نفرزاده می تواند در پرورش این بازیکنان کمک بسیار زیادی کند.

وی ادامه داد: در سال های گذشته از بازی های والیبال سایپا استقبال خوبی به عمل می آمد و مردم کرج والیبال این تیم را دوست دارند و این نوع حمایت می تواند نماینده استان البرز را در جمع تیم های مدعی قرار دهد.

پیرمحمدی در پایان یادآور شد: والیبال در کشور ما روز به روز در حال پیشرفت است و این امید می رود در این فصل شاهد بازی های خوبی از سوی تمام تیم ها باشیم.

اسامی نفرات تیم والیبال سایپا

سيد اميد هاشمي به عنوان مدير تيم واليبال سايپا البرز و دكتر فرهاد نفرزاده مانند سال گذشته سرمربي نارنجي پوشان است، اكبرمحمدي (مربي)، طاهر گرافر (بدنساز)، هاني فرخي (آناليزور)، محمد محمدي (ماساژور) وحجت غلامعلي زاد (تداركات) نيز ديگر اعضاي كادرفني اين تيم هستند .

همچنين رشيد يوسفي، رسول نجفي، معين معيني فر، هادي پناهي، جابر اسمعيل‌پور،آرمين رنجبر، پوريا فياضي، حامدطاروردي، سعيد جواهري‌توانا، علي‌رضا صفايي، اصغر نجفي، محمد فلاح،‌ اميرعلي محمدفتحعلي، محمدرضي‌پور، مصطفي حيدري و محمد دليري به عنوان  بازيكن تيم واليبال سايپا در ليگ برتر سال 92  همراهي خواهند كرد.

گزارش از هومن ناظمی