مرحله جدید اردوی تیم ملی تنیس روی میز با سرمربیگری احمد جعفری‌پور از هفتم آبان ماه آغاز خواهد شد. برای برگزاری این مرحله از اردو علاوه بر هشت بازیکنی که پیش از این در فهرست اردونشینان قرار گرفته بودند، از 6 بازیکن دیگر دعوت به عمل آمده است.

به گزارش خبرنگار مهر، به دنبال توافق نهایی امروز شنبه مسئولان فدراسیون تنیس روی میز با سرمربی جدید تیم ملی، مقرر شد تا دور جدید تمرینات این تیم طبق برنامه از پیش تعیین شده و از هفتم آبان ماه آغاز شود.

این مرحله از تمرینات تیم ملی تنیس روی میز با حضور 14 بازیکن آغاز خواهد شد. 8 نفر از این بازیکنان همان نفراتی هستند که پیش از این توسط ابراهیم علیدخت، سرمربی پیشین تیم ملی به اردو دعوت شده بودند اما با نظر سرمربی جدید این تیم یعنی احمد جعفری پور، 6 بازیکن دیگر نیز به جمع اردونشینان ملحق خواهند شد.

بر این اساس نوشاد عالمیان، نیما عالمیان، واحد مالمیری، حمیدرضا طاهرخانی، پوریا عمرانی، میعاد لطفی، سروش امیری‌نیا و متین لطف الله نسبی (بازیکنانی که پیش از این توسط ابراهیم علیدخت به اردو دعوت شده بودند) همراه با عارف احمدی‌فر، امین میرالماسی، مهران احدی، آرمان حاجی‌ئی، حامد باشت‌باوی و محمد فرقدانی (بازیکنان مورد نظر احمد جعفری‌پور) ترکیب جدید اردوی تیم ملی تنیس روی میز را تشکیل خواهند داد.