مهلتی که سازمان لیگ فدراسیون بسکتبال برای پرداخت ورودیه شرکت در مسابقات لیگ برتر باشگاه‌های کشور تعیین کرده بود، روز دوشنبه تمام می‌شود. در پایان این مهلت تکلیف نماینده شیراز برای جایگزین شدن در این رقابت‌ها مشخص خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سازمان لیگ بسکتبال ضمن تعیین ورودیه 50 میلیون تومانی برای شرکت تیم‌ها در فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور، 6 آبانپ‌ماه را به عنوان آخرین مهلت برای پرداخت این مبلغ به حساب فدراسیون تعیین کرد.

پتروشیمی بندر امام، صنایع پتروشیمی ماهشهر، مهرام تهران، شهرداری گرگان، دانشگاه آزاد، استقلال زرین قشم، نیروی زمینی، تکماش قزوین، افرا خلیج فارس و فولاد ماهان همراه با ذوب آهن و همیاری زنجان دوازده تیمی هستند که برگزارکننده فصل جدید مسابقات لیگ برتر خواهند بود. این تیم‌ها تا فردا فرصت دارند تا ورودیه خود را به واریز کنند.

طبق اعلام فدراسیون بسکتبال و طبق آنچه در نشست هفته گذشته سازمان لیگ مصوب شد، این تیم ها فقط تا زمان مشخص شده برای پرداخت ورودیه های خود فرصت دارند در غیر اینصورت تیم دیگری جایگزین آنها خواهد شد.

ب . آ شیراز اولین گزینه برای جایگزین شدن تیمی است که به دلیل پرداخت نکردن ورودیه در مهلت تعیین شده یا به هر دلیل دیگری از فهرست شرکت کنندگان در لیگ برتر کنار گذاشته خواهد شد. این تیم دوشنبه هفته گذشته و درست یک روز پیش از برگزاری سومین جلسه سازمان لیگ به منظور نهایی کردن تعداد تیم‌های شرکت کننده در لیگ برتر امسال، آمادگی خود را برای حضور در این رقابت‌ها اعلام کرد.

البته از آنجا که پیش از این تیم، تیم‌های ذوب آهن و همیاری زنجان نسبت به حضور در مسابقات اقدام کرده بودند، پذیرفته شدن حضور این تیم منوط به کنار رفتن یکی از دوازده تیمی شد که حضورشان در لیگ برتر قطعی شده است.